Autor Tema: Problem CR Siemens injektora  (Posjeta: 2126 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

dhorvatic

  • Gost
Problem CR Siemens injektora
« : Studeni 20, 2012, 20:34:48 »
Pozdrav.

Evo opet jedna delikatna ( kao i uvijek ) situacija sa PUG-om pa ako netko ima bilo kakva saznanja ili iskustva u vezi sa sljedećim....

Injektori su Siemens  klase 5, piezo,  sa motora HDI 100kw RHR. Skinuti, odnjeti na testiranje u Bosch ovlašteni servis u Zelini ( znači preventivni test bez ikakvih daljnih radnji na njima ako je čovjeku za vjerovati ), po testu sve dizne unutar tolerancije, znači vrijednosti povrata su bile unutar 2% na svim diznama, promjenjene samo bakrene podloške, ležišta u glavi počišćena i usisana sva sra..., stavljeni injektori i auto je nakon toga izgubio 50% snage, iznad 3500okr jako teško rastu okretaji, ne ide više od 150km/h. Rad motora je puno mirniji, ne dimi uopće, potrošnja na bord-u skače u nebesa, sve u svemu nema uopće smisla.

Mada su bili skidani samo lajtunzi i povrati sa injektora, odspojena struja, te vađeni injektori ipak je još jedanput provjeren  kompletni krug vakuuma ( simptomi su slični onima kad se skine vakuum crijevo sa ventila turbine), provjeren je krug goriva ( mada se tu nema šta odzračivati kad nije ni dirano ), tlakovi goriva bi po senzoru tlaka trebali biti ok.

Naravno da je sve odmah provjereno na diagnostici, grešaka nema. . .servis iz Zeline se ograđuje da nisu ništa radili osim testa i da je nemoguće da je greška zbog njih. Auto je natrag dovezen do njih da se stavi na dijagnostiku kad motor radi pa da se onda vide količine goriva, ispalo je da je čovjek prvi puta  malo slagao :

1.cil  93%  2.cil 102%  3.cil 101% 4.cil 102%  Vidi se da je kod prvog količina povrata manja za 7%, što znači da tolko više troši injektor.

Moje pitanje je da li je to mogući problem što je auto izgubio na snazi , i da li je moguće zaj...injektor samo na testu.

Molio bi ako je netko ima slična iskusta, bilo sa injektorima ili sa dotičnim servisom, da se javi, mada je ovo jedan od rijetkih servisa koji je na dobrom glasu.

Zahvaljujem.

brlja

  • Gost
Odg: Problem CR Siemens injektora
« Odgovori #1 : Studeni 26, 2012, 22:12:37 »
Ja se sjećam kad sam ovo ljeto isto mijenjao podloške kod jednog diesel majstora u Karlovcu da mi je frajer rekao da mi auto ima povrata x%. Pitam ga ja, ima li to veze s performansama? Kaže on, nema, ako ima povrata onda jednostavno komp šalje više goriva, snaga ostaje, a povrat se vraća i nikome ništa. Ali velika potrošnja + mala snaga a ne dimi. Wtf di gorivo ode?

dhorvatic

  • Gost
Odg: Problem CR Siemens injektora
« Odgovori #2 : Prosinac 02, 2012, 14:02:21 »
Pozz,

evo napokon riješen problem, ali još uvijek nitko ne zna pravi razlog zbog čega je došlo do kvarenja svih 4 injektora.

Nakon mehaničara ( stvarno dobrog i cijenjenog kad je PUG u pitanju) kod kojeg je auto bio 7 dana i koji je raskopao i provjeravao razvod, vakuum na kompletnoj mašini, dijagnostiku ( jer on nije vjerovao da je problem u injektorima nakon odrađenog testiranja ) našao je ....NIŠTA ( i uzeo 800kn jer je usput promjenio lanac na bregastima koji se dosta čuo ). Naravno da je ''probao'' prodati priču da sad ide malo bolje, no tu smo se odmah rastali i dalje sam potragu za problemom nastavio sam. Najveći problem u svemu je naći nekog pouzdanog i stručnog u toj državi, jer svi nešto muljaju. Pa po pričanju svih ja nazovem Purića ( on je top, jedini na Bosch-ovoj stranici ovlaštehih, brdo znanja.... ) i nakon kratkog objašnjenja problem voditelj sevrisa mi ko iz topa veli '' možete baciti sva 4 injektora''. Pitam za razlog i da li bi to kod njih mogli ispitati da potvrde, on veli da se tu nema šta ispitivati, da su injektori zajeb...prilikom   testiranja i da se kod tih Siemensovih  često zna dogoditi da kad se samo izvade(1.4HDI, 1.6HDI i 2.0HDI motori koji ih imaju), više ne rade svoj posao kak treba ( znači pokvare se sami od sebe? ), nudio mi je 1350kn/kom za reparaciju. Nakon toga zovem servis Preden u Sesvetama, javi se gazda ujedno i voditelj Servisa, objasnim, čovjek veli donjeti na test da se vidi rad pod svim pritiscima i da sve bude znalo nakon toga. Riješili to unutar  2h, čovjek mi dao mjerni protokol ( što kod ovog iz Zeline nisam ni pomislio da budem dobio ) gdje se vidi da dolazi premalo goriva kod tlaka 900 i 1500bara i to znatno manje od donje granice. Reparacija ( novi ulošci + elektronika ) 800kn/kom. Čovjek odradio u 2 dana, dao garanciju 12mj. i sad je auto preporođen. NO i njegov odgovor na pitanje uzroka je bio '' jako čest slučaj kod injektora tog tipa na PUG-u kad se samo skinu''.

Na žalost ja se ne mogu pomiri s tom činjenicom da su injektori otišli zbog skidanja ( struka mi nalaže da je to nemoguće i skinuti bez imalo problema )   a i ne mogu dokazati ovom ''šalabajzeru'' iz Zeline da ih je on zajeb... na testu, mada pored onakve opreme koju ima i bez ikakvih papira o izmjerama ne bi se čudio da i je.

Naknadno sam saznao da je ovaj servis u Zelini koji je (bio) na tako dobrom glasu nekad vodio čovjek prezimenom na P ( Podgorelec ili takvo nešto ) a sad ga vodi neki mlađi, prezimena se i ne sjećam.

Evo jedna dobra gesta ostalima ( mada ne dao Bog da vam bude trebalo takvo nešto ) da bježite od kvazi Bosch servisa koji imaju samo tablu ispred radione, a znanja i stručnosi u poslu ''0''. Injektore i greške na njima ne može ispitati nikakva dijagnostika ( pogotove ne preko povrata ) samo dobar test pritiska i rad piezo sklopa. U privitku je mjerni protkol pa pogledajte.  Iskreno se nadam da bude nekom od koristi.

http://imageshack.us/photo/my-images/10/report001.jpg/

Offline D14

  • 208
  • **
  • Postova: 89
  • Spol: Muški
  • Auto: 206 1.1, , Speedfight 2
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Problem CR Siemens injektora
« Odgovori #3 : Prosinac 11, 2012, 06:11:15 »
Prijatelju, drago mi je da si riješio problem, evo kao što kažeš nedaj bože nikome ali ako nekome zatreba, servisiranje pumpe ili injectora, tu sam. Radim jako dugo u najboljem servisu u hrvatskoj, a bome i u jugoistočnoj europi. A 99% da smo bolji i od Bosch Diesel Center-a u Austriji, Francuskoj i Njemačkoj. Brzo,pedantno,kvalitetno.

L.P; Marko
Hi pressure diesel, doktor

Offline Slani

  • 508
  • ****
  • Postova: 743
  • Spol: Muški
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Problem CR Siemens injektora
« Odgovori #4 : Prosinac 11, 2012, 21:16:38 »
Evo jedno pitanje.
Sve sam pročitao ... priču si započeo s nošenjem injektora na testiranje,a nakon toga  - potop.
Pitanje: Zašto si nosio injektore na ispitivanje?
            Bilo je problema  ili...?

dhorvatic

  • Gost
Odg: Problem CR Siemens injektora
« Odgovori #5 : Prosinac 16, 2012, 13:02:05 »
Prijatelju, drago mi je da si riješio problem, evo kao što kažeš nedaj bože nikome ali ako nekome zatreba, servisiranje pumpe ili injectora, tu sam. Radim jako dugo u najboljem servisu u hrvatskoj, a bome i u jugoistočnoj europi. A 99% da smo bolji i od Bosch Diesel Center-a u Austriji, Francuskoj i Njemačkoj. Brzo,pedantno,kvalitetno.

L.P; Marko


Eh kolega, da samo se barem prije ''sreli''. Nažalost teško je saznato za dobre i ''dobre'' servise preko ljudi, frendova . . .svaki ima svoju priču. Možda poslije svega  ne bi trebao kriviti nikoga jer sam u dosta navrata čuo/čitao da nakon skidanja i ponovnog montiranja dolazi do ovakvih stvari , mada se ja s tim ne mogu pomiriti jer to nema veze sa ''zakonima fizike''. Možda imaš ti slična iskustva s ovakvim stvarima ili si se sretao s tim ?  Ili je ipak to samo priča za nas koji nismo profesionalci u tome ?

Evo jedno pitanje.
Sve sam pročitao ... priču si započeo s nošenjem injektora na testiranje,a nakon toga  - potop.
Pitanje: Zašto si nosio injektore na ispitivanje?
            Bilo je problema  ili...?

Bilo je čudnih radnji/problema koje nikako da ulove smisao. Auto je jako stresao pri paljenju a isto tako i pri gašenju, pa je zacukavao jako kod konstantnog gasa ( samo u 4.brzini na 1600-1800okr ), onaj nekakav max moment je držao od 1800-2800 dalje dosta slab. Znam da će svi reći kak ovo nisu simptomi injektora ALI prije toga je promjenjeno sve u skladu sa simptomima i ništa nije pomoglo ( svi nosači motora novi i originalni, donji je Powerflex jedino, kompletni kuplung sa dvomasenim zamašnjakom, turbina reparirana i stavljeno novo vretenom u Slo , očišćeni kompletni usis i blindirani EGR.....sva ostala tekuća pitanja filtera, ulja remena, lanaca izmjenjena odmah poslije kupnje , dijagnostika kaže da je to naj auto bez ijedne očitane greške.... )

E sad nakon reparacije injektora auto drži moment čak i preko 4000, debelo osjetna razlika što zači da je bilo nekih problema kod njih od početka, no problem zacukavanja nije riješen ( ostaje MAF koji na dijagnostici izgleda ok ,  ili senzori temp, ili problem blindiranog egr kojeg bi trebalo izbrisati iz ECU-a, ili čak najprije sensor pritiska goriva ).