Peugeot Klub Hrvatska

Autor Tema: PEUGEOTOVI NOVI MOTORI  (Posjeta: 13907 vremena)

Offline denisp206

  • Administrator
  • RCZ
  • *****
  • Postova: 5607
  • Auto: 206 RC
  • Lokacija: Poreč-Istra
PEUGEOTOVI NOVI MOTORI
« u: Svibanj 20, 2008, 09:37:10 »
BENZINSKI MOTORI

HPT Motori :


 150 KS 1.6-litreni motor HPT ( High Pressure Turbocharger ) 16v, ugradjen je u 207 i predstavlja novu obitelj  benzinskih motora koji su proizašli iz udruženog rada PSA Peugeot Citroën i BMW grupe.
 
 Cilj ovog partnerstva je razviti benzinske motore koji uključuju inovativne tehnologije i nude visoku razinu izvedbe, a cijene zadovoljavaju potrebne za niže i niže srednje klase segmenta.

 Kao odgovor na ovaj problem, svaki partner uložio je najbolje  od svojih vještina i stručnosti, da li na području dizajna motora ili na postavljanju u proizvodni proces. Proizvodnja se obavlja u PSA Peugeot Citroën u Douvrin, u Francuskoj.

 Ovaj 1,6-litreni HPT motor je 4-cilindraš od 1598 kubika s maksimalnom snagom od 110 kW (150 ks) na 5800 okr / min. On  ima 16-ventila s dvije bregaste osovine u glavi motora. Razlog za izbor tehničkih 4-cilindarski i 1,6-litreni motora koji su mali motori s turbinom, koja ima visoke specifične snage, je taj što oni mogu ponuditi značajnu prednost u pogledu potrošnje goriva u odnosu na konvencionalan normalan motor većeg kapaciteta. Ova strategija "downsizinga" (smanjenja kapaciteta u motoru) je slična onoj koja se primjenjuje u području HDI dizel modela.

 Ovaj novi benzinski motor, dakle, ima vrlo inovativnu tehnološku opremu, sposobnu za pružanje  modelu 207 zanos i užitak vožnje dostojan motora većih kapaciteta. Visoka razina izvedbe svjedoči ovom. Samo sa vozačem u automobilu, 29,4s su dovoljne za putovanje do 1000 m od starta, u 5 brzini za ubrzavanje od 80 do 120 km/h potrebno je samo 8,2 s, (u usporedbi sa 206 V16 koji, unatoč prednosti u težini , postiže vrijeme od 10,1 s). Maksimalna brzina od 210 km/h je postignuta na probnoj stazi u petoj brzini mjenjača.

 Tehnologija koja se koristi za ovaj motor donosi rezultat dostupnosti momenta na niskim brzinama motora i smanjenu potrošnja goriva (7,0 litara u kombiniranoj , 7,7 litara za 206 V16) te ograničenje CO2 emisija (166 g / km prema 185 g / km na 206 ).


Sadašnji HPT raspon motora :

- 1.6-litreni HPT 150 KS dostupan u 207 i 308

- 1.6-litreni HPT 175 KS dostupan u 207 RC

- 1.6-litre HPT 140 KS sa "Tiptronic System Porsche" automatskim mjenjačem dostupan u 308.



VTi Motori :

 IPostoje dva VTi motora, 1,6-litreni (120 KS) i 1.4-litreni (95 KS) koji su također rezultat zajedničkog rada PSA Peugeot Citroën i BMW grupe.

 120 KS 1.6-litreni motor VTi (Variable Valve Lift and Timing injection), lansiran u 207 ima direktno ubrzavanje te najveću snagu od 88 kW (120 KS) na 6000 okr / min i maksimalni moment od 160 Nm na 4250 okr / min. Ovaj moment je dostupan vrlo ravnomjerno, jer na niskim brzinama motora (2000 okr / min) dostiže već 140 Nm, ili 88% od maksimalnog momenta, što omogućuje širok raspon brzina motora.

 Tehnološki sadržaj ovog motora vrlo različit je od 1.6-litre HPT, od kojih je ipak preuzet veliki broj zajedničkih značajki i  predstavlja prvi pravi motor na tom nivou. U prilog VVT sustava (Variable Valve Timing) pri usisu i ispuhu, varijabilni ulazni ventil podizanja sustava omogućuje maksimalnu putanju prilagodljivu i ovisnu o snazi pritiska na pedalu gasa ( temelj VALVETRONIC koncept BMW Groupe). Ova dva VVT sustava u kombinaciji s varijabilnim ulaznim ventilima podizanja sustava na kraju su poboljšali učinkovitost termodinamike benzinskog motora i znatno smanjili potrošnju goriva  (posebno u parcijalnom opterećenju faza). Dakle smanjena je CO2 emisija i također osigurana veća fleksibilnost motora.

 Ovaj motor na taj način pruža modelu 308 živost, a da pritom zadrži potrošnja goriva od samo 6,7 litara na 100 km u kombiniranom ciklusu (tj. više od 10% dobiti u usporedbi s 307 opremljena sa starim 110 KS 1.6-litreni motor).


Sadašnji VTi raspon motora :

-1.6-litreni VTi 120 KS dostupan u 207 i 308.

-1.4-litreni VTi 95 KS dostupan u 207 i 308.


DIZELSKI MOTORI

HDi DPFS Motori

HDI DPFS tehničke mjere

 Ugradjen u 607 u 2000, kao prvi svijetski diesel sa filterom čestica postao je poznat u cijelom svijetu. To ee postupno primjenjuje na veliki udio Peugeotovih HDI diesel motora. HDI DPFS motor nudi mnoge pogodnosti.

Potrošnja goriva

 HDI motori smanjuju potrošnju goriva. Troše manje goriva nego prethodni diesel motori, a HDI omogućuje potpunije sagorijevanje. Zahvaljujući vrlo-visokom pritisku injekcije (do 1800 bar) od COMMON RAIL SUSTAVA, iznimno finog uštrcavanja diesel goriva, konstantno i kvalitetno distribuiranog, dozvoljava se potpunije sagorijevanje koje daje poboljšanu učinkovitost.

 Usporedba potrošnja goriva sa HDI motorom i konvencionalnog dizel motora :
- 206 1.6-litreni HDI 70 KS 5 stupnjeva prijenosa mjenjača: kombinirana potrošnja goriva: 4,3 litara / 113g
- 206 1.9-litreni D 70 KS (stara generacija) 5 stupnjeva prijenosa mjenjača: kombinirana potrošnja goriva: 5,5 litara / 144g
Razlika: 1,2 litara na 100 km, ili razlika u vožnji raspona više od 200 km za jedan 50-litreni spremnik.


Performanse

 Sa HDI motorom nove performanse su dostupne vozaču. U odnosu na prethodne generacije motora, HDI motori imaju odličnu termodinamičku efikasnost i mnogo, mnogo bolje performanse. Ubrzanje je lakše i u nižim brzinama motora zahvaljujući vrlo visokom okretnom momentu motora, te je dostupno preko širokog raspona brzine motora. To također osigurava veću sigurnost i fleksibilniju vožnju sa stilom koji pruža neusporediv užitak vožnje.

 Usporedba od max. * momenta između HDI motor i benzinski motor:
-407 2.2-litreni HDI motor, 170 ks. 6 manualnog mjenjača : 370 Nm na 1500 rpm
-407 2.2-litreni benzinski motor, 163 ks. 6 manualnog mjenjača : 220 Nm na 4150 rpm
* ekspresija trenutnog kapaciteta motora za vožnju automobila.


Smanjeni učinak staklenika

 Učinak staklenika je prirodni fenomen koji čini život na zemlji moguć, plinovi sadržani u atmosferi, kao što je CO2, apsorbiraju infracrveno zračenje emitirano od sunca. Ovaj učinak staklenika može se mijenjati, ako atmosfera sadrži prekomjerne količine CO2 koji ne može biti apsorbiran od strane fotosinteze: klima na planeti se zagrijava. HDI motor pruža potrošnja goriva smanjenu za više od 20% u odnosu na staru generaciju diesel-motora, što se izravno odražava na smanjenje emisija CO2, tj. smanjenje stakleničkih plinova.Osim toga, budući da HDI motor može prihvatiti do 30% biodizela, omogućava čak i veće smanjenje emisija CO2. Kombinacija HDI motora i biodizela (za sada rezervirano za korporativne flote), dakle, predstavlja vrlo važan put za napredak u smanjivanju emisija CO2.

Poboljšana zvučna izolacija


 HDI motor nudi vozaču popravljenu zvučnu izolaciju.Zahvaljujući vrlo visokoj tehnologiji injekcije, sustav omogućava više injekcije, HDI motor predubrizgava gorivo, smanjuje se jačina buke i vibracija te poboljšava akustična udobnost putnika.



« Zadnja izmjena: Svibanj 26, 2008, 14:00:04 od Miro1.1 »
MIRO je kriv da nemam fensi - šmensi potpis!!!!