Peugeot Klub Hrvatska

Autor Tema: P508 2.0hdi - problem oko rashladnog sistema, antifirz, ozračivanje  (Posjeta: 564 vremena)

Offline dubioza

  • Forumaš
  • Postova: 6
  • Auto: Peugeot 508 2.0hdi
  • Lokacija: Zagreb
pozdrav svima, vec sam lud, dodje mi da ga gurnem u savu :)

specifikacija: Peugeot 508, 2.0hdi, 140ks, 2013g, presao 140500tkm, imam ga 2g

opis kvara: prije 5mj primijetio sam da mi gubi antifiriz, nadolijem, nakon 100km padne na min i tako stoji, mogu voziti mjesecima, opet dospem, nakon par dana opet min i tu stoji, slicno ovome kao kod kolege http://peugeot-klub.hr/forum/index.php?topic=14450.0 i jedan dan u garazu s njim i testiraj sve moguce...i vidi vraga, ispod vodene pumpe na plastici vidim mokro....super, zovem majstora, zamjena vodene pumpe, ugadim hepu sa metalnim krlicima...to je bilo na cca 134000tkm, odmah sam otisao u grifon i kupio novi cep, zlu netrebalo

pokupim auto, dignem haubu, antifriz na sredini, sretan i zadovoljan....

prodje nekih mjesec dana, dignem haubu, razina atifriza opala, skoro na min, kako je auto bio hladan dolijem na sredinu, izmedju min i max...nakon cca mjesec dana opet dignem haubu, opet razina na cca min...dolijem antifirza na sredinu izmedju min/max, upalim auto i testiram, da bi nakon 20min razina se podiglna do cepa i na cep iskipilo valjda 3-4 deca, ugasim auto, drugi dan dignem haubu, tekucina se povukla na ispod MIN...kako je bio hladan, odvrnem, izadje zraka nesto i nadolijem 2-3 dcl i tako je opet proslo mjesec/dva...za prvi maj dignem, opet oko minimuma stoji, dotocim 2-3dcl, jer smo isli za opatiju, dodjem tamo dignem haubu razina ista, cca sredina....super, vratim se iz opatije opet minimum...razljuti me, s njim u garazu, idem odzracit kako znam, nadolijem ga do sredine, cep ne stavljam, 2h radi motor, upalim grijanje/hladjenje, klima....sve kako treba biti, tek kroz 20-30min tempa dosla na nekih 85 i povuce skoro sav antifriz iz posude, ono ispod minimuma, nadolijem pola litre, turiram ga pola sata 2000-3000rpm, grije, hladi, u posudi mjehurici dole i gore na onom povratnom crijevu, tekucina vrije, opet on malo povuce, ja malo dolijem, pa malo odvrnem ona dva sarafica, izadje zrak, krene topla voda i tako, dok se nije nakon 2h to sve ustabiilo, nema mjehurica u posudi, na davanje i oduzimanje gasa minimalni pomak tekucine u posudi, rekoh to je to...idemo se provozati. dignem ga na obilaznici 130-140, do west gate-a, dodjem tamo dignem haubu, kad ono na cep iskipilo sve, posvuda mokro i u posudi opet min...nadolijem skoro 1l antifirza, vratim se u zg opet je cca min...

nisam primjetio ovaj put da igdje curi, jednostavno cini mi se da nisu dobro ozracili sistem ili je u necem drugom problem....molim pomoc, sto i kako da napravim, odakle da krenem, kako da dijagnosticiram u cemu je problem i sl..i da, od kad ga imam, tempa je uvijek zabetonirana na 80 stupnjeva, do negdje 89 ga uspijem dici ali preko 90 nikada, cak imam osjecaj da ventilator se nikada nije upalio, osim kad klimu upalim...je li to ok..na bmw, vw, hondi koje sam vozio stoji ravno 90

inace sam zadovoljan s autom, ne trosi nista ulja, goriva jako malo, skoro pa necujeno radi, dobro vuce, ono prava limuzina

unaprijed hvala

« Zadnja izmjena: Svibanj 12, 2019, 22:34:00 od dubioza »

Offline dubioza

  • Forumaš
  • Postova: 6
  • Auto: Peugeot 508 2.0hdi
  • Lokacija: Zagreb
Odg: P508 2.0hdi - problem oko rashladnog sistema, antifirz, ozračivanje
« Odgovori #1 u: Svibanj 13, 2019, 09:53:09 »
jučer na večer opet nadolijem malo destilirane vode, cca sredina izmedju min/max. danas rano pogledam sve ok, vozim djecu u vrtic, zenu na posao. upalim auto, nakon par minuta rekoh da upalim klimu, klima radi na 24c..za 5min dignem haubu, nivo se povecao, skoro max..odvezem klince u vrtic, 3-4min voznje..dignem haubu sve isto, od novog zagreba do radnicke, guzva, nekih 35min voznje, klima i dalje radi, ostavim zenu pred firmom, dignem haubu, kolicina malo pala, sredina izmedju min/max...rekoh to je ok, ugasim klimu, ostavim grijanje...od radnicke do vrbika, nekih 10-15min voznje, ugasena klima, dodjem pred firmu, ugasim auto dignem haubu, kad opet isto, tekucina jedva da se vidi, znaci pri dnu posude..to je 2-3 deca, kud je to nestalo za 10min...sve skupa voznje je bilo 45min po gradu

Offline Slani

  • RCZ
  • *****
  • Postova: 1898
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: P508 2.0hdi - problem oko rashladnog sistema, antifirz, ozračivanje
« Odgovori #2 u: Svibanj 13, 2019, 20:39:35 »
Dva pitanja:
1. Da li si provjerio, u toku zagrijavanja, teće li topla/vruća voda kroz veliki hladnjak  ( kiler) ? i jesi li i njega odzračio( možda treba , a
    možda ne)?
2. Pa hajde, kada ti slijedeći puta baci vodu iz spojene posude , pomiriši zrak u posudi - ima li miris po antifrizu ili po ispušnim plinovima?

Sve što si opisao navodi na zaključak da imaš zračni džep pa zakuha u motoru te para izbaci vodu ILI ti  nešto nabija pritisak u rashladni sistem , a to bi bilo pod vršnim opterećenjima ( vožnja autoputom ili dobro ubrzanje) kada tražiš snagu od motora. ( turiranjem na mjestu ne trebaš snagu veću od 10 ks)

A onaj s linka "syntony" se više nije javio - pa baš OK da nam nije napisao kako je ( i da li je ) riješio problem...

Offline dubioza

  • Forumaš
  • Postova: 6
  • Auto: Peugeot 508 2.0hdi
  • Lokacija: Zagreb
Odg: P508 2.0hdi - problem oko rashladnog sistema, antifirz, ozračivanje
« Odgovori #3 u: Svibanj 14, 2019, 21:28:47 »
1. ako znas kako provjeriti molim te napiši, isto tako kako odzračiti...budući da je taj kiler sakriven, neznam gdje se odzračuje, predpostavljam da bi trebalo skinuti naprijed sve plastike da dodjem do njega
2. pomirisao sam, cisti antifriz izbaci van

da, mislim da se bas to dogadja...kada vozim lagano po gradu, 50-60 i saltam na 2000 okretaja nista se ne dogadja ali cim dignem brzinu na 120 i vozim na 3000-4000 razina u posudi se povecava

Offline dubioza

  • Forumaš
  • Postova: 6
  • Auto: Peugeot 508 2.0hdi
  • Lokacija: Zagreb
Odg: P508 2.0hdi - problem oko rashladnog sistema, antifirz, ozračivanje
« Odgovori #4 u: Svibanj 14, 2019, 21:49:06 »
evo par slika od danas

1. ujutro, 7:30, prije paljenja auta, vidi se na slici da ga je bilo vise ali razina je potonula, posuda totalno prazna, crijevo prema kileru bilo je tvrdo, kao i posuda pod pritiskom, to je pitanje, nakon 10h stajanja auta... odvrnuo sam cep, razina se podigla za 2-3cm...namjerno nisam htio zavrnuti cep nego sam okrenuo 3 kruga, cisto da ne ispadne da moze izaci zrak




2. nakon pola sata voznje i ganjanja po gradu, saltanja na 3000 okretaja i sa upaljenom klimom na 24c razina je porasla, cep je bio kao odvrnut, ali buduci da je napumpao zrak, cep je od pritiska kliknuo i zadihtao, bilo je jedino logicno da ga zavrnem do kraja da ga ne izbije




3. ovo je kada sam išao s posla, prije paljenja auta, razina se spustila, crijevo pod pritiskom




sto da radim???? mogu otici u ovlasteni ali zar je tako sje... odzraciti ovaj 508 ili se mogu nadati da je nesto drugo u pitanju, kao npr zastopan hladnjak ispusnih plinova (to mi je rekao kolega a njemu neki majstor koji radi sa francuzima), nemam pojma sto to znaci!!


Offline Slani

  • RCZ
  • *****
  • Postova: 1898
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: P508 2.0hdi - problem oko rashladnog sistema, antifirz, ozračivanje
« Odgovori #5 u: Svibanj 14, 2019, 23:04:13 »
Ne mogu ti pomoći jer ne znam za P508.
Ovo stanje definitivno nije u redu pogotovo za poći na dalji put jer voziti bez vode može dovesti samo do većeg problema/kvara.
Probaj pitati člana Zuby pa ako on ne može otkloniti kvar ..
..ja bih se uputio u Holetić ( jer s njima imam pozitivo iskustvo).

Offline Sirius

  • 208
  • **
  • Postova: 79
  • Auto: 307sw 2.0hdi 136ks
  • Lokacija: Novigrad
Odg: P508 2.0hdi - problem oko rashladnog sistema, antifirz, ozračivanje
« Odgovori #6 u: Svibanj 15, 2019, 14:27:05 »
Meni je slican problem bio na starom hyundaiu i nakraju je bilo da je u kileru bio zracni djep,to je bilo prije desetak godina tak da nemogu vise pomoc jer sjecam se samo da se majstor napatio mucki cijeli jedan dan da to rijesi.

Offline dubioza

  • Forumaš
  • Postova: 6
  • Auto: Peugeot 508 2.0hdi
  • Lokacija: Zagreb
Odg: P508 2.0hdi - problem oko rashladnog sistema, antifirz, ozračivanje
« Odgovori #7 u: Svibanj 15, 2019, 15:01:22 »
i danas isti slucaj kao i jucer, sve isto kao na slikama

zvao svojeg majstora, ali kako mi je daleko, da ne rizikujem i sam je predlozio da nazovem grifon, pa se sve ispita

nazvao grifon, kaze mi voditelj servisa da je 100% problem u vodenoj pumpi, navodno za moj auto ide jedino originalna vodena pumpa, ostale zamjenske nisu iste, krlica su 2-3mm razlicita i da zamjenska vodena pumpa nema protok vode kao originalna i zbog toga se stvara u motoru zracni cep i zbog toga se javlja pritisak

nekako i nisam siguran u tu pricu, ali nemam izbora kemijati, sutra ide auto u grifon i mjenjaju vodenu pumpu, ozracuju auto i sl, pa cemo vidjeti

kaze moj majstor sto jos moze biti... brtva glave ili hladnjak ispusnih plinova ali ako je do vodene pumpe to bi bilo pozeljno