Peugeot Klub Hrvatska

Autor Tema: Greška P20E8 00 Tlak tekućine UREJE  (Posjeta: 217 vremena)

Offline dkarolj

  • Forumaš
  • Postova: 7
  • Auto: P308 T9 HDi 120, P5008 HDi 120, Škoda Superb 3.6 V6 4x4 DSG 260
  • Lokacija: Kutina
Greška P20E8 00 Tlak tekućine UREJE
« u: Travanj 12, 2019, 12:37:50 »
Ovo je više kao informacija ostalim forumskim članovima

Na svom P308 1.6 HDi proizvodnja 6/2016 u jednoj vožnji na 99 950 km upalila se lampica UREA i oznaka na taktilnom ekranu Greška pročišćavanja pošto sam bio na putu od cca. 110 km nastavio sam daljnju vožnju te je nakon 30 km upaljena lampica SERVICE i oznaka zabrane pokretanja motora nakon 1100 km.





Po dolasku kući priključio sam dijagnostiku i greška preko dijagnostike je  P20E8 00 Tlak tekućine UREJE te je zabilježena u ECU motora. Scan loga u prilogu



E sada slijedi istraživanje i prema stranim forumima i opisima navedeno je tvornička greška i simptom odlaska pumpe koja se nalazi kao podsklop spremnika UREJE. Nažalost pumpa nije dobavljiva samostalno već se mora uzeti cjeli spremnik kataloški broj 9813676180 odnosno unaprijeđeni novi dio oznake RP 9818559380 kojeg sam najjeftinije uspio naći novog za 600 EUR https://www.ebay.co.uk/itm/ORIGINAL-Peugeot-Harnstofftank-AdBlue-Tank-308-II-1-6-2-0-HDi-9818559380-/182454746444 na eBayu inače se cijena kreće blizu 1000 EUR. Uzrok otkazivanja je konstrukcijska greška u odzračivanju spremnika uslijed krivog čepa spremnika bez odzrake ili blokade oduška spremnika. Pumpa zbog prevelikog opterećenja jednostavno izgubi funkciju.

Sada slijedi zanimljiv dio, pošto se kod mene radilo o autu starom 2.5 godina koji je uredno servisiran u ovlaštenom servisu kontaktirao sam Auto Hrvatska i zatražio mogućnost kulance. Moja topla preporuka za servis AH, uljudno su me zamolili da dođem na dijagnostiku jer za navedeni dio postoji kulanca. Prvenstvene naznake su bile 25% umanjenje od računa. AH servis je odradio sve prema dogovoru i krajnje korektno te su me obavijestili nakon 2 dana da je moj zahtjev prihvaćen i da je moje sudjelovanje u troškovima samo 950 kn (ukupni trošak prema mojim informacijama je 1000 EUR+).

Automobil sada ima 2500 km+ od zamjene i sve je uredu, postavljen i prijavljen novi spremnik UREJE u roku cca. 3h.

Kao što sam naveo ovo je čisto informacija za članove foruma ukoliko se susretnu s navedenom greškom koja je karakteristična na modelima 1.6 HDi i 2.0 HDi s AdBlue tehnologijom.

Još jednom od mene topla preporuka za ovlašteni Peugeot servis Auto Hrvatska.