Peugeot Klub Hrvatska

Autor Tema: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?  (Posjeta: 13915 vremena)

Offline Zele

  • 508
  • ****
  • Postova: 603
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #20 u: Prosinac 13, 2018, 12:38:43 »
Fap i dvomaseni, 110 ks je ovaj.
Gašenje Fapa i Egr je oko 1500 kn.
Ovaj je na kilometrima taman da ode dvomaseni, a i otiša mu je lak na krovu, svi oni na slikama lipo izgledaju, ali ako je održavan... Probaj

Offline C0d3r

  • SR1
  • *
  • Postova: 34
  • Auto: Nista
  • Lokacija: Split
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #21 u: Prosinac 13, 2018, 13:06:49 »
Hahah, kolika je cijena ugradnje plina okvirno?
Za neki tipa 1.6 16v 100-110 ks
Nekako se lakse cini pronaci ipak bez plina benzinca, pa onda na ljeto ugraditi plin.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Offline Zele

  • 508
  • ****
  • Postova: 603
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #22 u: Prosinac 13, 2018, 13:23:10 »
E to svakako u Bosni ugradit, jeftinije je dosta, raspitaj se 500-600eura u Bosni, nezz baš

Offline xlr

  • 308
  • ***
  • Postova: 170
  • Auto: P308 2.0 HDi ('08)
  • Lokacija: PU
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #23 u: Prosinac 13, 2018, 22:44:05 »
Na slici 5 izgleda kao da prednji branik nije dobro slozen, mozda je bio udaren a da ti nije spomenuo. Mogao je i zadnju metlicu srediti :)

Offline C0d3r

  • SR1
  • *
  • Postova: 34
  • Auto: Nista
  • Lokacija: Split
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #24 u: Prosinac 13, 2018, 23:01:20 »
Ma otic cu pogledati sa mehaničarem, nije daleko, pa cu znati vise

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Offline C0d3r

  • SR1
  • *
  • Postova: 34
  • Auto: Nista
  • Lokacija: Split
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #25 u: Prosinac 15, 2018, 14:24:59 »
Ovako, malo sam si podebljao budzet..
Ako bi isao sa 4000-4500 eura i to bez registracije, vjerujem da se ipak moze uzeti fin 307, a ima cak par 308 za pogledati..
Samo vecina tih je sa 90ks, nekako mi to djeluje malo, ali je li malo 90ks za 307 i/ili 308?
Drugo pitanje Golf 5 vs Peugeot 307/308 na stranu simpatije i to, u globalu su to slični motori jel tako? Plivajuci zamajac i to? Kad dodje do promjene je li Peugeot jeftiniji ili je to isti klinac?

Eh da, vezano za pitanje uz 90ks motore, dosad sam vozio obiteljski Focus karavan 2002. godina 1.8 tdci 115ks.. i za moj stil voznje to je i vise nego dovoljno "jak" motor, cak i kad ga utovarim za put hahah
Pa eto u usporedbi s tim je li puno slabiji taj 1.6 hdi 90ks ako je, s obzirom da je to noviji motor, pa mozda ima i bolje performanse

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Offline Zele

  • 508
  • ****
  • Postova: 603
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #26 u: Prosinac 15, 2018, 14:42:05 »
Moraš probat. Ide i taj od 90 ks, al taj nema fapa, zamajca a vidim da te to dosta muči.
110 ks ide bolje, pa reka bi poprilično se to vidi kod pretjecanja, ali za neku normalnu vožnju ovaj od 90 ks je ok, s tim da su oni lošije opremljeni.
Golf 5, nebi komentira, mislim da su 2.0 motori prve serije loši, dizne skupe i to, na na 1.9 motorima su krepavali zamajci ka ludi, pa su stavljali obične zamajce, pa pa su rikavali nosači, svašta nešto. Ali kažem, nisam ljubitelj marke pa ono...
Radije bi Forda kupijapremda usporedbe radi, vozit se u Peugeotu s 1.6 hdi i Focusu 1.6 hdi je razlika nebo i zemlja, prvenstveno zbog udobnosti i izolacije kabine.
Probaj, dok ne probaš ne znaš, nezz kako 308 stoji s cijenom u Bosni, ali za te pare je bolje kupit odličan 307 nego loš 308

Offline C0d3r

  • SR1
  • *
  • Postova: 34
  • Auto: Nista
  • Lokacija: Split
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #27 u: Prosinac 15, 2018, 14:52:11 »
Da,da ma 307 je i dalje plan, upravo zbog toga, nego naletio na par 308..
E to cak i mislim za golf, tj svi mi ovamo odmah golfa spominju kao odlicni motori bez greske, sjedi i vozi, a peugeot i ostalo bjezi  zamajac,ovo ono, a iako nisam veliki znalac, logicno mi je da to i kod golfa može i mora otic(s vremenom) kad ima..
Zamajac i fap filter mene osobno ne muče, ako je istina da redovno održavanje i to je to, nego su mi ih prvo spominjali kao neke velike mane, tek sad kad sam procitao i pitao naučio sam sto i kako, a i to, cini mi se da svi ovi 90ks nemaju cak ni digitalnu klimu, 110ks 1.6 hdi mi se cini najbolji izbor, dovoljno jaki, a ne prejaka potrosnja, redovan servis i to je to, samo da nadjem dobrog :D

I da, dosad sam vozio focusa i nije da sam bio oduševljen, tj okej auto i sve, ali u peugeotu mi su puno ljepse voziti, a golf je u startu skuplji, a mislim da se to kod "petice" cak ne isplati ni kasnije (servis i dijelovi), ako je vec tako bilo kod starijih modela..

I dalje sam zagrijan za 307 najviše, ali necu se zaletit, nije mi toliko bitno da ga kupim bas u narednih tjedan dana, iako bi bilo lijepo sto prije


Offline Sirius

  • 208
  • **
  • Postova: 79
  • Auto: 307sw 2.0hdi 136ks
  • Lokacija: Novigrad
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #28 u: Prosinac 16, 2018, 16:06:57 »
Cek malo odlucio si se nakraju koji bi motor ili se jos dvoumis?Za 4000-4500e je odlican budjet naspram onog sta se nudi po oglasima.

Offline C0d3r

  • SR1
  • *
  • Postova: 34
  • Auto: Nista
  • Lokacija: Split
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #29 u: Prosinac 16, 2018, 16:28:52 »
Nisam jos odlučio, ali me najviše vuče 1.6 HDi 110ks
Ali pisi sto mislis

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Offline Boris_95

  • 308
  • ***
  • Postova: 174
  • Auto: P 406 2.0 HDI
  • Lokacija: Zadar
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #30 u: Prosinac 17, 2018, 01:39:53 »
Evo ja kao mladi vozač (23 godine) mogu se staviti u tvoju poziciju što se tiče vožnje pa ću pokušati olakšati potragu malo
Prošli auto je bio 307 1.6 16v benzinac, normalne vožnje auto je trošio u prosjeku 7,5 litara, znao sam ga spustit i na 6,5l al većinom otvorene ceste
Prednost je što ćeš jeftinije naći benzinca sa stvarnim kilometrima jer većina njih ima dosta manje km nego dizel, taj motor je dosta pouzdan i nema nekih mana, znači redovno održavanje, tu i tamo svjećice i bobina zna otići to je više manje to na tom motoru, nema tu nikakvih fap filtera ni skupih zamajaca, snage ima dovoljno za neku malo bržu vožnju kad poželiš i zvuk 16 ventila je stvarno super, i benzinci uglavnom imaju solidnu opremu
Moj savjet je 1.6 16v, 1.4 benzinac bi izbjegavao jer je slabiji a trošit će isto, možda čak i više nego 1.6 upravo jer je slabiji i traži više gasa
Što se tiče 1.6 HDI imaju poznatu manu a to je da se zaštopa sito u karteru i zbog toga im crkava turbina, treba pripaziti i na to, a što se tiče zamajca i FAP filtera na HDI motorima sve ovisi kako je auto prije održavan
Sad vozim 406 2.0 HDI 80kw bez FAP filtera i mogu ti reći da i nema neke velike razlike između njega i prošlog 1.6 benzinca u 307, HDI jeste življi jer ipak je turbo i nešto manje troši i meni se isplatio jer prelazim oko 23 000 km godišnje
Uh jesam se raspisao, haha, dakle da skratim; uzmi u obzir benzinca po mogućnosti 1.6 16, taj isti motor čak ima u 207 ali pazi da nije VTi nego obični 1.6 16v od 80 kw, vjerujem da će biti lakše naći neki očuvan primjerak i ne moraš se brinuti toliko za potrošnju, računaj 7,5 litara neke prosječne, ne penzionerske vožnje, ako te još nešto zanima slobodno pitaj

Offline Slani

  • RCZ
  • *****
  • Postova: 1911
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #31 u: Prosinac 17, 2018, 08:45:54 »
Ha, ha - baš čitam..i ne mogu izdržati pa ću napisati:
Traži se kompakt:
- mora biti pojava, da niš ne troši, da ide ko vrag, da nema održavanja i naravno kupiti  ga treba za kikiriki, da je dizlo jer manje troši....naći ga BiH jer je manji trošak rege,...

- Zanemaruješ činjenicu da češ kupiti izraubani kramp koji će te zakopati, a sav novac češ davati za održavanje auta.

Kao stari štediša kažem:
Sin je vozio 206 1.1 :
Auto "neće s mjesta", ali zadovoljava sve prijevoze, može čak i preko ograničenja brzine ( a u HR je to skupo pa se svi vozimo ko papci) , plina po gradu troši 9 l (4,5 lit nafte) Od ZG do ST može bez problema s 7 l plina ( 3 litre nafte) i nečeš biti najsporiji jer nema potrebe šparati.
Normalno ...za vas mlade...sada je uzeo novu Oktaviju.
Auto ide kao metak ( bolje od mojeg 308 s 120 ks) .
Vozio sam Oktaviju na isti način kao i 308 ,  a po gradu troši 7,5 l nafte ( 308 je na 11-12 l plina što je oko 5,5 l nafte !!).
Sada slijedi najbolje: ovaj moj pilot je s divljanja u 206 prešao na sistem da se u Oktaviji želi voziti za iste novce kao u 206.
Po gradu mu ide s 6-6.5 l nafte, a na otvorenom oko 4,8 l nafte.
Najbolje je što SMETA  :no2:  u prometu kao i 90% drugih. Vuče se ko šmrklja . :lol:

Za neku usporedbu :  206 pređe s jednim gumama 90 tkm, a 308 50 tkm. Jaki motor dere gume...a cijena gume za 308 je duplo veća...
Ako kupuješ auto radi susjeda - kupi što hočeš.
Ako ga kupuješ da se voziš onda neka ti matematika odredi kupovinu.

Ja bih( kao štedljivko) bez puno para, uzeo ovo:

https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-307-1.6-16v-oglas-26222347

od prvog vlasnika.
+ 600€ za servis + 1000€ za plin

Lijepi pozdrav..



Offline C0d3r

  • SR1
  • *
  • Postova: 34
  • Auto: Nista
  • Lokacija: Split
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #32 u: Prosinac 17, 2018, 11:05:01 »
je... izvlacis iz konteksta, gore ovaj post iznad tvog  to je to i to cak bi sad i razmislio za takvog benzinca..
Ne trazim ja da nis ne trosi, ali ne bi ni auto koje mi loče 12 litara.
Konkretno zasto sam tu davao prednost dizelu(jer očekujem da benzinac dosta vise trosi) vec sam rekao, lakse mi je jednom godisnje iskesirat za servis i sve, nego da svaki tjedan trosi puno vise, ali ako je ta potrošnja istina za taj benzin, onda bih to radije.
Druga stvar ne trazim ja golf dvica auto, fap filter i zamajac to su me ljudi vise iskreno prepali, sad kad sam procitao i vidio, znam da to zapravo ima svaki dizel tih godina u startu sam napisao da se slabo razumijem i pola toga ne znam u vezi auta, ja sam to shvacao da spominju kao manu,  pa ono stalni popravci i plaćanja..
I sad, sumnjam da je sve u BiH krama, sigurno ovisi sto se bira, ali isti auto BiH i HR, sigurno je BiH jeftinije, a manja mi je zezancija i s papirima.

Uglavnom ne trazim ja ferrarija, da trosi ko golf dvica, nego normalan auto normalne potrošnje, hoces usporedbu?
Focus 2002. 1.8 TDCI mi je bio idealan sto se tiče i potrošnje i snage, ocekivao sam tako nesto pronaci, ali udobnije i ljepše i mrvicu novije naravno.
E sad jedino ako sa 4500 eura ne može naci 307, onda radije čekam jos,nego uzeti nesto sto mi ne odgovara

EDIT: Pises o 206 i 308 i na kraju mi i ti predlozis 307. Znam da 308 je preskup, 206 mi ne igra ulogu, igrom slucaja i zivota mi treba auto i to za vise od klasicne gradske voznje. Neki 307 bi bio idealan, to sam vec pisao, ali istina vise sam zagrijan za dizela bio.

Offline xlr

  • 308
  • ***
  • Postova: 170
  • Auto: P308 2.0 HDi ('08)
  • Lokacija: PU
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #33 u: Prosinac 17, 2018, 15:21:01 »
Zaboravio sam prije spomenuti, vezano za potrosnju i da steknes dojam kolike su razlike, trk na spritmonitor.de i pronadji auto/motor koji zelis. Imas grafove, statistike, svi podaci od stvarnih korisnika.

Kad nadjes razliku izmedju srednjih vrijednosti potrosnje dizel vs benzinac, onda znas sve drugo. Znas aproksimirati svoju srednju godisnju kilometrazu (znas koliko zelis cesto putovati doma, dodas gore neke mjesecne cifre za gradsku voznju, pa +10% da budes ziher i sl)...

Kad podvuces sve benzinac ce te ispasti skuplji po pitanju potrosnje, ali lose odrzavan dizelas moze s jednom losom diznom ili predugim servisnim intervalima lako postati skuplja investicija nakon godinu-dvije. Benzinac nema toliko potencijalno skupljih kvarova kao dizelas. Mislim da u tom smjeru te vecina ovdje savjetuje. Vjerojatno se netko i opekao na slican nacin, bio mlad, s ogranicenim primanjima i sl... Ja se i dalje smatram nedovoljno iskusnim da mogu nesto tvrditi niti ti mogu reci da uzmes dizelasa i mirno spavati. Mogu ti samo reci kako to funkcionira u mom slucaju.

Netko ce zazmiriti na tu razliku u potrosnji i reci da je dizel jeftiniji i tocka. Auto radi, malo trosi, ja stedim.
S druge strane, ja imam "kasicu" gdje stavljam pare za situaciju da nesto neplanirano ode u klinac. Imam i plan koliko zelim maksimalno uloziti (kn/god) u auto prije nego mi postane neisplativ za odrzavanje. Iz istog razloga placam neke stvari tipa autoosiguranje za sajbu jer nedam 3500kn ako sutra pukne (a cesto sam na autocesti pa nikad ne znas). Isplativije mi je davati 500kn godisnje za to osiguranje i tako 5 godina pa da nikad ne pukne nego da mi jednom rokne i izbije pare iz dzepa. Nakon 5 godina cu razmisliti hocu li nastaviti placati za sajbu i hocu li imati isti auto. Ista stvar i za HAK, placam ga a nisam ga jos koristio. Placam ga ponajprije jer je auto 10 godina star pa eto nemas vise onu sigurnost, a i zelim neku komociju i sigurnost kad putujem. Kupio sam dizelasa, vozit cu ga koliko god treba, odrzavat cu ga najbolje sto mogu, ali on MORA stati u moj zamisljeni proracun ili cemo se rastati. Zasad sam i vise nego zadovoljan, a troskovi i vise nego prihvatljivi.

Offline C0d3r

  • SR1
  • *
  • Postova: 34
  • Auto: Nista
  • Lokacija: Split
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #34 u: Prosinac 17, 2018, 18:59:30 »
Znam da, uzimam sve u obzir, nego ne volim komentare podrugljive i izvađene iz konteksta, napišeš trazim auto ne trosi puno i nije preskup, krene se sa tim, da trazim da trosi ko upaljac, a ide ko bmw, nisam nigdje to napisao, ali neka normalna potrosnja, a ne tipa auto iz 2000 da mi uz to trosi 12 litara, necu rec  trazim auto da je sto gori motor i sto vise trosi.. ali dobro vjerojatno netko pod malo trosi smatraju 3l, a ja tu smatram nekih 5-6l otvorene voznje, dakle 7-8 kombinirano i sl.

Hvala i za ovu stranicu

Uglavnom pomogli ste mi dosta, sad treba samo nac fino odrzavan, a vjerojatno ce i biti benzinac

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Offline Sirius

  • 208
  • **
  • Postova: 79
  • Auto: 307sw 2.0hdi 136ks
  • Lokacija: Novigrad
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #35 u: Prosinac 23, 2018, 13:13:59 »
Znam da, uzimam sve u obzir, nego ne volim komentare podrugljive i izvađene iz konteksta, napišeš trazim auto ne trosi puno i nije preskup, krene se sa tim, da trazim da trosi ko upaljac, a ide ko bmw, nisam nigdje to napisao, ali neka normalna potrosnja, a ne tipa auto iz 2000 da mi uz to trosi 12 litara, necu rec  trazim auto da je sto gori motor i sto vise trosi.. ali dobro vjerojatno netko pod malo trosi smatraju 3l, a ja tu smatram nekih 5-6l otvorene voznje, dakle 7-8 kombinirano i sl.

Hvala i za ovu stranicu

Uglavnom pomogli ste mi dosta, sad treba samo nac fino odrzavan, a vjerojatno ce i biti benzinac

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Problem je sto je auto stariji vise trosi bez obzira na odrzavanje jer motor slabi dijelovi dobivaju zamor materijala,gubi snagu i to je automatski odrazaj na potrosnju pogotovo kako je promet ne povecan neko uzasno jako povecan i usporen.Gledaj benzinca nekog pod obavezno a dizela za svoje potrebe ovog godista zaobidji jer tesko ces nac a da je u nekakvom optimalno idealnom stanju.

Offline C0d3r

  • SR1
  • *
  • Postova: 34
  • Auto: Nista
  • Lokacija: Split
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #36 u: Prosinac 23, 2018, 17:13:38 »
Da,da, kuzim, ma nek bude potrosnja kao kod focusa i to je vrh, focus je jos stariji i karavan, ne vjerujem da bi PUG trosio više..
Lako za to,nesto mi drugo palo napamet, to trebam pitati u policiji, ali sad sam doma, pa da vidim ovdje, ako netko zna..

Mogu li ja imati problema ako sam "predugo" u HR s autom BH tablica?
Jer ja bi vise vremena godisnje provodio u Hrvatskoj, nego u BiH, je li to problem, ima li neki rok, kao npr u Njemačkoj(cini mi se 3 mjeseca). Znam da ljudi masovno voze auta s HR tablicama u BiH.
Mozda zvuci glupo, ali mozda pametnije pitati haha

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Offline chorba

  • 308
  • ***
  • Postova: 119
  • Auto: Peugeot 407 SW 2.0 LPG
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #37 u: Prosinac 23, 2018, 20:49:56 »
Mogu li ja imati problema ako sam "predugo" u HR s autom BH tablica?
Jer ja bi vise vremena godisnje provodio u Hrvatskoj, nego u BiH, je li to problem, ima li neki rok, kao npr u Njemačkoj(cini mi se 3 mjeseca). Znam da ljudi masovno voze auta s HR tablicama u BiH.
Mozda zvuci glupo, ali mozda pametnije pitati haha

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Mislim da ako si državljanin RH, onda ne smiješ voziti auto stranih tablica osim za uvoz ili ako si na radu u inozemstvu. Ako si stranac, onda nakon nekog vremema u HR dobiješ zelene tablice. Ali da ne bih nagađao, evo dva članaka, a za dalje potraži konkretni zakon.
http://www.mnovine.hr/hrvatska/aktualno/da-vam-carina-ne-zagorca-blagdane-morate-znati-dolazite-autom-stranih-reg-oznaka/
https://www.auti.hr/magazin/savjeti-pravnika/vodic-za-voznju-automobila-sa-stranim-registracijama/5582



Offline C0d3r

  • SR1
  • *
  • Postova: 34
  • Auto: Nista
  • Lokacija: Split
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #38 u: Prosinac 23, 2018, 21:09:25 »
Da,pitat cu u policiji.
Ma studiram u HR i tu sam vise nego doma, ali prebivaliste imam u BiH, zato sam i mislio uzeti auto, podstanar sam u HR, a student i to sve, klasika, nisam prijavljen(ako bih to htio neki ne daju, drugi traze odmah vecu stanarinu, a to mi nista ne igra ulogu dok sam u ovoj fazi).
Eh sad, ako se ja nakon faksa zaposlim u HR i sve sto treba, i prijavio bih se tu, tad kupio auto HR tablica, odjavio u BH i sl. Ali do toga u najboljem slučaju ima jos 2-3 godine
Nista, morat cu u policiji pitati da budem siguran

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Offline xlr

  • 308
  • ***
  • Postova: 170
  • Auto: P308 2.0 HDi ('08)
  • Lokacija: PU
Odg: Kupovina Peugeot 307(2004-2005)?
« Odgovori #39 u: Prosinac 23, 2018, 23:41:42 »
Pazi da te ne pitaju gdje si prijavljen :) Mi rodbinu iz bih jos uvijek prijavljujemo kada dodju na mjesec-dva, iako ih nikad nisu gnjavili, ne znamo kakva je danas procedura ako ih recimo legitimiraju. Vozaci ipak imaju vecu sansu da te zaustave i pitaju par pitanja. Samo razmisljam na glas