Peugeot Klub Hrvatska

Autor Tema: 206 masa zadnjeg fara  (Posjeta: 2774 vremena)

Offline Lucky_Zg

  • 308
  • ***
  • Postova: 159
  • Auto: 206 1.1
  • Lokacija: Zagreb
206 masa zadnjeg fara
« u: Ožujak 03, 2018, 09:59:49 »
Pozdrav, jucer sam skuzio da mi prilikom davanja lijevog zmigavca u zadnjem faru kad zasvjetli zmigavac oslabi zadnje svjetlo. E sad koliko sam ja upoznat, to znaci da probija masa, ali tu moje znanje prestaje i sad me zanima kako to rijesiti?

Offline zuby

  • Predsjedništvo
  • RCZ
  • *****
  • Postova: 3136
  • Auto: 206 bez motora 206 RC 3008 hdi 407 hdi
  • Lokacija: Sv. I. Zelina
Odg: 206 masa zadnjeg fara
« Odgovori #1 u: Ožujak 04, 2018, 13:55:54 »
Prvo rasturit lampu i vidit plocu salije je oskidirala zahrdala pa onda dalje

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 2


Offline Lucky_Zg

  • 308
  • ***
  • Postova: 159
  • Auto: 206 1.1
  • Lokacija: Zagreb
Odg: 206 masa zadnjeg fara
« Odgovori #2 u: Ožujak 05, 2018, 13:37:31 »
Prvo rasturit lampu i vidit plocu salije je oskidirala zahrdala pa onda dalje

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 2

Kako mislis rasturit lampu? Jel ju moguce sastavit nakon rasklapanja? Inace taj far je bio vec mijenjao zbog nakupljanja vode pred koju godinu i sad mi se cini da opet hebe voda unutra...

Offline Zele

  • 508
  • ****
  • Postova: 548
  • Auto: P 307 sw
  • Lokacija: Knin
Odg: 206 masa zadnjeg fara
« Odgovori #3 u: Ožujak 05, 2018, 14:12:21 »
Netribaš je baš doslovno rasturit otvori iza onaj poklopac, onaj koji otvaraš kad minjaš žarulju, i pregledaj vodove, one utore di su žarulje, same kontakte od fara( ištekaj "Jack" ili konektor kako oćeš) i sve dobro nasprejaj kontakt sprejem, a ako ima korozije na kontaktima, malo brusnim papirom to očisti, i tribalo bi bit dobro. Eto od toga kreni
A tu vodu rješi, jer imat ćeš opet istu situaciju, kakve su brtve fara, dali je uopće ima itd, da nije puka di far i tako to.

Offline Lucky_Zg

  • 308
  • ***
  • Postova: 159
  • Auto: 206 1.1
  • Lokacija: Zagreb
Odg: 206 masa zadnjeg fara
« Odgovori #4 u: Ožujak 05, 2018, 14:17:54 »
Netribaš je baš doslovno rasturit otvori iza onaj poklopac, onaj koji otvaraš kad minjaš žarulju, i pregledaj vodove, one utore di su žarulje, same kontakte od fara( ištekaj "Jack" ili konektor kako oćeš) i sve dobro nasprejaj kontakt sprejem, a ako ima korozije na kontaktima, malo brusnim papirom to očisti, i tribalo bi bit dobro. Eto od toga kreni
A tu vodu rješi, jer imat ćeš opet istu situaciju, kakve su brtve fara, dali je uopće ima itd, da nije puka di far i tako to.


Ja malo krivo shvatio pa mislio da doslovce treba far raskopat.  :DD:
Budem probao ovo sto si savjetovao, samo da malo ovaj snjijeg/kisa prestanu.
Inace far je mijenjan NOVIM Magneti Marelli farom 2013. ili 2014. godine i stvarno mi je cudno da vec zahebava, al moguce da je majstor tad mene zahebo...

Offline zuby

  • Predsjedništvo
  • RCZ
  • *****
  • Postova: 3136
  • Auto: 206 bez motora 206 RC 3008 hdi 407 hdi
  • Lokacija: Sv. I. Zelina
Odg: 206 masa zadnjeg fara
« Odgovori #5 u: Ožujak 05, 2018, 14:24:00 »

Ja malo krivo shvatio pa mislio da doslovce treba far raskopat.  :DD:
Budem probao ovo sto si savjetovao, samo da malo ovaj snjijeg/kisa prestanu.
Inace far je mijenjan NOVIM Magneti Marelli farom 2013. ili 2014. godine i stvarno mi je cudno da vec zahebava, al moguce da je majstor tad mene zahebo...
Ma neeeeee uzmes cekic i udaris po lampi i vidis kaj ima unutra :)
Naravno da ne nego ju skines i izvadis plocu sa zaruljama i pogledas kontakte

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 2


Offline baho

  • 508
  • ****
  • Postova: 981
  • Auto: 306 1.6 '96, 406 2.2 16v '03, 306 1.8 16v '99
  • Lokacija: zg
Odg: 206 masa zadnjeg fara
« Odgovori #6 u: Ožujak 05, 2018, 14:34:40 »
Kad se stavljaju te lampe treba pripaziti da se ne stezu previse jer znaju malo puknuti pa ulazi voda, tako da nekad i majstori malo pretjeraju

Offline Lucky_Zg

  • 308
  • ***
  • Postova: 159
  • Auto: 206 1.1
  • Lokacija: Zagreb
Odg: 206 masa zadnjeg fara
« Odgovori #7 u: Ožujak 07, 2019, 22:26:17 »
Vec sam pomalo zaboravio na ovaj problem, ali sam konacno uhvatio vremena i raskopao zadnji far pa evo na sto to lici:









E sad me zanima kako tocno rijesit taj problem s masom? Uzeo sam danas Nigrinov kontakt sprej pa jel bi mozda bilo dosta samo s tim naspricat?

Offline Slani

  • RCZ
  • *****
  • Postova: 1889
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: 206 masa zadnjeg fara
« Odgovori #8 u: Ožujak 08, 2019, 20:56:22 »
Ima u GETRO-u renco - odviač sprej ( koji "pojede" oksidaciju) kombiniran s silikonskim uljem. ( bolje od WD).
Ja bih to pošpricao s bilo kakvim odvijač sprejem da pojede hrđu, a poslije uvalio po kap motornog ulja. (toga bar ima).
Ova korozija ( i posljedično slabi kontakt) se napravila od vlage.Spriječiti daljnju koroziju može samo masnoća.

Offline Lucky_Zg

  • 308
  • ***
  • Postova: 159
  • Auto: 206 1.1
  • Lokacija: Zagreb
Odg: 206 masa zadnjeg fara
« Odgovori #9 u: Ožujak 08, 2019, 21:43:51 »
Ima u GETRO-u renco - odviač sprej ( koji "pojede" oksidaciju) kombiniran s silikonskim uljem. ( bolje od WD).
Ja bih to pošpricao s bilo kakvim odvijač sprejem da pojede hrđu, a poslije uvalio po kap motornog ulja. (toga bar ima).
Ova korozija ( i posljedično slabi kontakt) se napravila od vlage.Spriječiti daljnju koroziju može samo masnoća.

Probao sam se danas malo poigrat s ciscenjem korozije (koju je jako tesko dobro ocistit jer je na nedostupnom mjestu) i napravio sam veci problem, sad vise uopce ne radi kociono i jos sam skuzio par problema, kao npr. da se rikverc i zmiga zajedno pale. Cini mi se da cu probat nabavit novu plocicu i stavit novi konektor jer mi se vise ne baca lova na te sprejeve i slicne gluposti, a ti dijelovi na autu su vec sami po sebi dosta dotrajali.

Offline Slani

  • RCZ
  • *****
  • Postova: 1889
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: 206 masa zadnjeg fara
« Odgovori #10 u: Ožujak 09, 2019, 06:49:33 »
Pa i to što kažeš.

Offline Lucky_Zg

  • 308
  • ***
  • Postova: 159
  • Auto: 206 1.1
  • Lokacija: Zagreb
Odg: 206 masa zadnjeg fara
« Odgovori #11 u: Ožujak 15, 2019, 18:01:08 »
Konacno rijesio problem, stavljena "nova" plocica i konektor i sve sljaka kak se spada. Jedino me zbunjuje jedna stvar oko konektora, naime na starom ozicenju su u jedan utor u konektoru isle dvije zice, obje bež boje, dok na novom konektoru isto idu dvije zice, ali jedna bež i druga roza. Kako god ih spajao cini mi se da sve radi kak se spada pa me zanima jel zaista svejedno kako ih spojim ili postoji nesto sto ja ne vidim. Na slici je stari konektor i vidi se taj utor s dvije bež zice.


Offline Slani

  • RCZ
  • *****
  • Postova: 1889
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: 206 masa zadnjeg fara
« Odgovori #12 u: Ožujak 15, 2019, 20:20:10 »
Te dve bež se i tako spajaju unutar konektora, a i ove na novom su spojene unutar konektora tako da, u ovom slućaju ,  nema veze boja.
Novi konektor je vjerovatno usklađen s bojom žica na novijim (zadnjim) mdelima.

Offline Lucky_Zg

  • 308
  • ***
  • Postova: 159
  • Auto: 206 1.1
  • Lokacija: Zagreb
Odg: 206 masa zadnjeg fara
« Odgovori #13 u: Ožujak 15, 2019, 20:52:33 »
Te dve bež se i tako spajaju unutar konektora, a i ove na novom su spojene unutar konektora tako da, u ovom slućaju ,  nema veze boja.
Novi konektor je vjerovatno usklađen s bojom žica na novijim (zadnjim) mdelima.

Hvala na info.
Ostatak zica je iste boje i oba auta su ph1, samo ne znam koje je godiste ovaj s kojeg sam skinuo.