Peugeot Klub Hrvatska

Autor Tema: 205/405 stari tip,ubacivanje unutrasnjosti od redizajna,zadnji most 405  (Posjeta: 11425 vremena)

Miro405

  • Gost
imam 205 '86 i 405 '90,na 205 je armatura u raspadu a na 405 je citava ali skripi pa bi ubacio u oba od redizajna,koliko je to komplicirano i sta sve treba za to?
i 405 je karavan a stavljen je most od limuzine i pao je zadnji kraj jedno 4-5cm,jel moguce same torzije iscupat a da se ne skida kompletno rame i podignut ga tih par cm?

Offline ptica

  • Član kluba
  • 508
  • ******
  • Postova: 818
  • peugeot je automobil za prijevoz ljudi
  • Auto: PEUGEOT 205 GR
  • Lokacija: SESVETE
prebacivanje novijih armatura bi po meni bilo komplicirano najviše zbog struje tj. žica koje nisu iste za novi i stari tip, a tu bi izgubio i vremena i živaca. Drugačiji je kilometar sat, mehanizam za regulaciju smjera zraka u kabini i još brdo sitnica koje su različite u odnosu na stari i novi tip 205 a neke stvari sigurno ovise i o motorizaciji.
Radije pronjuškaj za ispravnu staru armaturu ili dijelove koji ti trebaju. Znam iz iskustva da je malo teže nači ali se nađe.

Miro405

  • Gost
ma najveci mi je problem plastika oko table koja se raspala na prvi dodir,da mi je negdi nac uzeo bi i novu!

Offline 9a6nse

  • 308
  • ***
  • Postova: 187
  • Auto: Peugeot 406 ST 2.0 16V 97kw
  • Lokacija: Pula
Mora da voliš taj auto jer inače na žalost nema više vrijednosti, aii dobar je i udoban autić. Ja imao dva SR-a. Imam zadnji originalni spojler i još neke dijelove ako te možda zanima.

Miro405

  • Gost
Pa dragi su mi oba,405 mi je ekstra ako zaboravimo drljavu tablu,nekidan smo vozili u njemu i prikolici kompletnu staru toyotu corollu gti osim skoljke motora i getribe,u auto je stala kompletna unutrasnjost i trapovi a u prikolicu limarija :D:
a i 205 je dobar,starome radni auto za na posao,polje,masline i to,ali mu se okvir instrument table raspao i to me bode u oci...odustao sam od ideje da u oba ubacim table od novijeg tipa,sad me najvise muci tadnji trap na 405,moram se to ovih dana uhvatit i rijesit...

Offline 9a6nse

  • 308
  • ***
  • Postova: 187
  • Auto: Peugeot 406 ST 2.0 16V 97kw
  • Lokacija: Pula
To im je svima mana.

Miro405

  • Gost
torzije rijesene,sad se pojavio novi problem:po prvoj kisurini temperatura udari u 100,odmah stanem,taman lagano pocinje kuhati,ne pale se ventilatori...spojim plus direkt s akumulatora,obe brzne i oba ventilatora rade,ali na 3. stopici nema struje,osiguraci dobri...pitanje:dali na tu trecu stopicu dolazi plus ili masa?i ima li to kakve veze s lampicom rucne jer mi sad ne radi(a radi stalno kad spojim direkt plus s aku) i s svijetlom u kabini?jer mi se sad ne gasi kad dam kontakt i alarm za svijetla mi svira i kad je kontakt/motor upaljen?

Offline 9a6nse

  • 308
  • ***
  • Postova: 187
  • Auto: Peugeot 406 ST 2.0 16V 97kw
  • Lokacija: Pula
Vjerojatno je neki relej u pitanju. Probaj s nečim potuckati po relejima i postoji mogućnost da proradi. Tada si otkrio što je u kvaru. Neće škoditi ako relej po relej izvadiš i zaliješ kontakt sprejom ili malo wd-40.

Miro405

  • Gost
Danas sam malo gledao,kad spojim plus s akumulatora na jednu stopicu pale se oba ventilatora na 1. brzinu i skljocne samo lijevi relej,kad spojim na drugu stopicu skljocnu srednji i desni relej i pali se druga brzina ali samo na desnom ventilatoru?a treca zica na tom jacku koji ide u termoprekidac je masa,sad mi nije jasno sta se tu desava,a sa strujom nisam bas dobar...na svim autima koje sam prije imao je dolazio plus na termoprekidac?

Offline 9a6nse

  • 308
  • ***
  • Postova: 187
  • Auto: Peugeot 406 ST 2.0 16V 97kw
  • Lokacija: Pula
Teško je ovako na daljinu nšto diagnosticirati. Probaj s nekim autoelektričarom vidjeti ili posudi od nekud takve releje pa ih samo zamijeni. Ako proradi kako treba onda kupiš odgovarajući relej i riješio si stvar.