Autor Tema: POVIJEST PEUGEOT LOGA  (Posjeta: 9306 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Miro1.1

  • Predsjedništvo
  • RCZ
  • *****
  • Postova: 17511
  • Spol: Muški
    • Galerija auta
  • Auto: 207 Sportium 1.4 VTi, 308 Envy 1.4 VTi
  • Lokacija: Zagreb
POVIJEST PEUGEOT LOGA
« : Svibanj 25, 2008, 16:32:32 »
Prvi trgovački znakovi ( logo) za PEUGEOT FRERES proizvodi su dizajnirani od strane Justin Blazera, draguljara i gravera iz grada Montbéliard. U pismu pisanom daleke 1847. g., apeliralo se na dobar ukus umjetnika kako bi kreirao najbolji mogući izgled slova i osigurao dugovječnost trgovačkog znaka ( loga ). Prvi logo uključivao je u strijelu ispod šape lava, a kreiran je 1850.g.

   

1847.

Prvi se koristio za označavanje oštrica na pilama i proizvode od čelika. Simbolizirao je tri kvalitete oštrica: čvrtoću kao u zubiju, fleksibilnost oštrice i brzinu kojom režu. 1850.g. znak lava se prvi put pojavio na "Peugeot Bros " strelici. Inicijalno stavljen na oštrice pila, logo je registriran 1858.g. i dugo je vremena obilježavo alat tog proizvođača.

1889.

Ovo je bila povijesna godina, jer je lansirano prvo vozilo s imenom Peugeot : tricikl kao rezultat kooperacije između Leon Serpolleta i Armand Peugeota. Logo lava i dalje ostaje na alatu i biciklima, ali nije se nalazio na automobilima proizvedenim između 1890-1905.g. Da bi označio te proizvode Armand Peugeot, osnivač tvrtke Automobiles Peugeot stavio je natpis Automobiles Peugeot na hladnjake. Između 1905 -1915.g. logo lava na strelici nalazio se na automobilima 'Lion Peugeot'  proizvedenim od strane Peugeot Bros.

1910.

Nakon spajanja tvrtki za proizvodnju bicikala i automobila nastaje tvrtka 'Automobiles et Cycles Peugeot' koja je samo stavila natpis PEUGEOT na svoje proizvode. Na nekim modelima pojavio se neslužbeni logo lava: Baudichon lav (1923.) i Marx lav(1925.) nazvani po umjetnicima koji su ih izradili. Moralo se čekati do 1933.g. da bi logo lava ukrasio proizvedene modele.

1948.

Logo heraldičkog lava se pojavljuje na modelu 203. Lav je propet na zadnjim nogama da bi se bolje uklopio s lavom na grbu Franche-Comté, mjestu rođenja tvrtke.

1965.

Postankom kompanije imenom Peugeot S.A. mijenja se i logo. Zadržava se samo glava lava na trouglastom štitu. Tri godine kasnije glava lava se stavlja u kvadrat čime počinje sličiti na današnji logo. Hladnjaci automobila zadržavaju logo heraldičkog lava iz 1948.g.

1976.

Nova struktura kompanije PSA Peugeot-Citroen donosi na tržište dvije marke Peugeot i Citroen. U to vrijeme događa se puno stvari koje ugrožavaju identitet Peugeot branda. Da bi ojačao svoj imidž, Peugeot vraća nazad redizajniranog heraldičkog lava. Taj logo najbolje će promicati Peugeot 205.

1998.

Ponovo se mijenja izgled lava. Izmijenjene su šape lava i napravljene u istom mjerilu simbolizirajući snagu i balans, te je naglašeno plavo oko koje simbolizira dugoročnu viziju Peugeot marke. Na logu je lav je u cijelini i metaliziran je zbog prikazivanja pouzdanosti, dinamike i estetike, te je kao takav stavljen na novije modele.

2002.

Sada nazvan Plavi Brand, logo se ponovo mijenja da bi izrazio ambicije Peugeota. I dalje ostaje cijeli metaliziran lav, ali se plavoj dodaje crna da bi se naglasila sjena lava. Izbalansirani u izgledu i proporcijama logo i automobil su nerezdvojni: zajedništvo koje kreira snagu. .




1850

1822

1927

1936

1950

1960

1965

1980

1998

2002
« Zadnja izmjena: Svibanj 25, 2008, 16:42:44 Miro1.1 »
Nije bitno koji auto voziš, ako je taj auto Peugeot.

Offline Miro1.1

  • Predsjedništvo
  • RCZ
  • *****
  • Postova: 17511
  • Spol: Muški
    • Galerija auta
  • Auto: 207 Sportium 1.4 VTi, 308 Envy 1.4 VTi
  • Lokacija: Zagreb
Odg: POVIJEST PEUGEOT LOGA
« Odgovori #1 : Studeni 28, 2008, 08:25:03 »
Danas su PEUGEOT vozila distribuirana u više od 150 zemalja i globalno su prepoznatljiva po svom lavljem simbolu.
20. studenog 1858. Emile PEUGEOT je registrirao znak lava sa ili bez strelice kao amblem marke. Ovih se dana obilježava 150 godina znaka lava.
Nije bitno koji auto voziš, ako je taj auto Peugeot.