Peugeot Klub Hrvatska

Autor Tema: Gusenje motora  (Posjeta: 30870 vremena)

Offline Slani

  • RCZ
  • *****
  • Postova: 1901
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #20 u: Veljača 13, 2014, 18:40:13 »
Pitao sam te prije, ali nisam našao da si mi odgovorio..
Imaš ručni ili automatski čok?
Ako imaš ručni onda probaj ići u to tvoje brdo i kada se počne trzati-gušiti  dodaj mu čok pa , ako krene onda je premalo benzina, a ako se zaguši još više onda je previše benzina.
Ako imaš automatski čok onda ovo ne možeš isprobati.
U brdo nemoj ići (pogotovo opterećen) s manje od 3000 okretaja jer si tada ispod najvećeg okretnog momenta i motor ništa ne može napraviti (ubrzavati). Rađe iz 3 , ako mu je teško, stavi u drugu pa na 3500-4000 izvuci do kraja uzbrdice.
Ima još nešto .. koliko km ima motor? Možda previše očekuješ od njega? Kao da dedu tjeraš trčati...

Matej19

  • Gost
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #21 u: Veljača 13, 2014, 22:16:41 »
Cok je rucni,i probao sam maloprije i kad je krenuo da trzucka potegao sam cok malo i nista se nije desavalo,isao sam nekih 4000 obrtaja trecom brzinom,potegao sam cok do kraja i naravno tad je kreno da se gusi benzinom...Prebacio sam u cetvrtu i bilo je nekih 1500 obrtaja i auto je izvlacilo normalno,dakle na manjem gasu i obrtajima auto ide uz uzbrdicu normalno,ali kad gas lagano dodajem da ubrzaje instantno prima gas i ubrzaje do nekih 4000 obrtaja i tu krene da trza i da se koci povukao ja cok ili ne.Preko dana kad je toplo svaki put tu trza,kroz manje brzine i ispod 4000 obrtaja nije nikakav problem vozit,ima ubrzanje ima sve,dok dostigne te obrtajed trza dok ih ne prevazidje ili dok ne presaltam,problem najveci predstavlja peta brzina na njoj trza konstanto i nema sanse da ubrza,kad paljenje postavim malo u ranije trza na nizim obrtajima,dok je postavljeno u kasnijim trza na malo vecim obrtajima....Hladnog motora nemam nikakvi problema samo kad se ugrije i dostigne malo vecu temperaturu od radne,najvjerovatnije bice mi da kupim novi razvodnik paljenja i novu AC pumpu i da skinem rezervoar i ocistim ga i provjerim glavnu pumpu u rezervoaru jer nema drugog nacina nego sistema eliminacije....

Offline Slani

  • RCZ
  • *****
  • Postova: 1901
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #22 u: Veljača 18, 2014, 19:08:08 »
Eto , malo sam se raspitao - konzultirao...
Najviše zbunjuje da se to ne javlja kod hladnog notora.
Po toma kako si pisao nije do manjka benzina ( jer bi onda s uključenim čokom krenuo na bolje).
Jedino na što bih sada sumnjao su platine.
Da li je razmak dobar?
 ( da nije prevelik? - kada je prevelik razmak onda je vrijeme zatvorenih platina kratko, a ono je važno jer se za vrijeme zatvorenih platina "formira struja " visokog napona. Ako je ovo vrijeme prekratko onda je i slabija iskra.)
Da nije slab feder na platinama?
- Platine i kada su nove ( na bilo kojem autu) ne mogu davati-pobuditi iskru iznad 6000okr. Pa , ako je feder slab, može do nekvalitete iskre doći i pri manjem broju okretaja ..
.........i opet zašto zeza samo kad je motor vruč ?.........
I još jedino , ako imaš rezervni, probaj s drugim kondenzatorom.

Matej19

  • Gost
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #23 u: Veljača 18, 2014, 21:14:10 »
Auto je kod majstora on rijesava ja sam vec pogubio zivce.U medjuvremenu kupio sam drugog Peugeot 205 1.4 75hp TU motor 1990 godina i nisam se pokajao,nasprem moga ovaj novi je kao ferrari.Objaviti cu uskoro
Tebi druze hvala na pomoci svaka cast
« Zadnja izmjena: Veljača 19, 2014, 08:19:21 od Miro1.1 »