Peugeot Klub Hrvatska

Autor Tema: Gusenje motora  (Posjeta: 30869 vremena)

Matej19

  • Gost
Gusenje motora
« u: Siječanj 18, 2014, 21:07:56 »
Imao sam slicnu zavrzlamu prije par mijeseci,tada je sve promjenjeno i prekontrolisano,problem je bio u jednoj svjecici....Sada imam slican problem.Negdje na 4000 obrtaja ili na pola gasa auto krene da trzucka,ne mogu to cak ni da nazovem trzanjem,zatusi ga nesto iako zvuk motora i zvuk na auspuh se ne mijenja,motor ubrzava ali se cijelo vrijeme prigusiva,na ravnici naravno to prodje nakon 2 sekunde i nastavi da ubrzaje do maximuma zavisi u kojoj je brzini,problem je u brdu kad se doda jaci gas motor gubi pomalo snagu....Eh ovako sta je pregledano i iskljuceno..dovod goriva,svijecice,kablovi,predfilter goriva,razvodnik paljenja,karburator.Evo na sta sumnjam pa me malo savjetujte ako nista jer prosli put sam potrosio dobre pare da bih kvar nasao u svijecici koja kosta 5 km...
Motor u leru radi normalno i prima gas normalno,u leru nista ne trokira,na auspuh na leru malo pucketa ali tako je i prije,cujem konstanti zvuk usisa i to glasno na leru,promjenuo sam karburator stavio sam jaci ali ovaj ima dva usisnika,one rupe na koje se crijevo sa vakum sesirica natakne,natakeo sam gdje je i stojalo a ovo drugo jednostavno i dobro zacepio,ali kako god taj zvuk usisa mi se cini da dolazi direktno sa motora i nemogu da nadjem sa kojeg crijeva....Napominjem da kad je motor hladan vuce i radi bez problema sve dek ne dostigne normalnu radnu temperaturu,evo jos jedna cudna stvar,neku noc mi je spao remen i kad sam vozio do majstora bez remena nekih 15 km auto nije trzalo nikako,gonio sam koliko je moglo ali nije trzalo a auto je bilo max zagrijano....Primjetio sam kad smo vratili remen da malo seta lijevo desno da krivo okrece..Ovo sad basam jer se slabo razumim,da nije problem u mjenjacu,bregastoj ili sta ja znam ceme da bezze ne bacam pare opet molio bih za savjete.Motor lezeci 1.4 44kw.Hvala unaprijed

Offline Slani

  • RCZ
  • *****
  • Postova: 1901
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #1 u: Siječanj 18, 2014, 23:28:51 »
Imaš normalni karburator s mehaničkim pogonom leptira gasa?
Drugo grlo tog karburatora si začepio?
Imaš automatski ili ručni čok?

josip

  • Gost
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #2 u: Siječanj 19, 2014, 00:15:10 »
Zemljače, možda ti otišla bobina, jer ona kad se zagrije zna probijati i zbog toga svijećice imaju slabo palenje pa auto slabije ide. Trebalo bi provjeriti ležajeve na alternatoru. Također, trebalo bi provjeriti kompresiju.

Matej19

  • Gost
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #3 u: Siječanj 19, 2014, 17:56:24 »
Karburator je normalni,ima ona dva tanka usisnika na koji ide tanko crijevo sa onog vakumnog sesirica sto dodje na razvodniku,na jedan usisnik sam stavio to crijevo a drugo zacepio da ne uvlaci zrak i tako je odavno i nikad problema nisam imao,saug je rucni i radi odlicno.
Josipe vjeruj mi da nezznam da li je bobina ali dobro cu da pogledam,znam samo da ona tanka plocica gdje ulaze ona 4x djeka one stopice trebam da promijenim i da malo one zice sredim....ali cisto sumnjam da mi to pravi problem auto idealno pali.Kompresija je mjerena i nije bas nesto ni losa,prvi i treci klip imaju 8 a drugi i cetvrti 9.50 ako se dobro sijecam

Offline Slani

  • RCZ
  • *****
  • Postova: 1901
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #4 u: Siječanj 19, 2014, 18:50:06 »
A imaš li čok ručni ili automatski?
Ja mislim da ti je slab dotok benzin u prelaznom režimu rada pa on počne vući previše zraka (benzin kasni) te se počne gušiti.
Imaš na karburatoru u području leptira (s unutarnje strane) rupice (na svakih 5 mm) koje služe da - kada kraj njih prođe leptir kroz njih se usisava dodatni benzin (to je taj prelazni režim) dok se ne ustabili potlak dovoljan da povuće odgovarajuću količinu groz glavnu diznu.
Uglavnom sumnjam na karburator.
- Začepljene ove rupice
- slabi potlak u karburatoru (kao kada nemaš filter zraka)
a i  ono šištanje  je možda problem jer vuće falš zrak.

Matej19

  • Gost
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #5 u: Siječanj 19, 2014, 20:24:40 »
Cok je rucni,neznam nisam gledao na te rupice nikako,kako god auto sutra ide na kompletno ciscenje karburatora dizni i ispusne grane pa ce onda da se dobro zadihtuje kad se bude vracao na autu,ako ne bude poboljsanja gledati cu da bobinu promijenim..

Offline Slani

  • RCZ
  • *****
  • Postova: 1901
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #6 u: Siječanj 20, 2014, 18:45:30 »
Ne bih rekao da bobina ima veze s gušenjem motora pri dodavanju gasa.

Da li ti se želi gušiti , ako dodaješ gas na mjestu  ( sa lera pa na oko 3/4 gasa- dodaš gas odjednom , a motor dobije turažu bez problema ili se mrvicu nećka - zaguši? )

Probaj: u vožnji kada dodaješ gas i on se počne gušiti, povuci malo čok - da mu dodaš benzina. Ako tada vuče bez gušenja onda ti je sigurno problem ili falš zrak ili začepljene rupice za prelazni režim.

Neki karburatori imaju i mehaničku pumpicu (pokretana osovinom prvog grla)
kojom se dodatno ubrizgava benza pri dodavanju gasa. Ponekad se ta pumpica ne vrača u početni položaj pa ne može ponovno izvršiti dodatno ubrizgavanje.
Ali ne znam imaš li ti takav sistem.

Matej19

  • Gost
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #7 u: Siječanj 20, 2014, 20:46:23 »
U leru prima gas bez ikakvi problema,dubinski zvuk sve uredu,kad ga vozim laganim gasom ne trza,a i ovo nije neko trzanje sto se desava nego se samo strese i nastavi pa opet strese i tako,neznam jos nista dok ne pokupim sutra auto sa servisa pa vam javim ako je napravljeno sta je bilo...

Offline baho

  • 508
  • ****
  • Postova: 995
  • Auto: 306 1.6 '96, 406 2.2 16v '03, 306 1.8 16v '99
  • Lokacija: zg
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #8 u: Siječanj 20, 2014, 23:08:03 »
ja bi isto rekao bobina, ali nisam stručnjak... možda bi čišćenje injektora pomoglo...nisam vidio da si to napravio...u pravilu bi trebalo biti obratno tj kad je hladan da trza

Matej19

  • Gost
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #9 u: Siječanj 22, 2014, 19:15:59 »
Karburator ociscen,sve dizne ociscene i sva crijeva pregledana,sve uredu...Svijecice i kablovi pregledani i sve ok....Razvodnik paljenja nastiman stroboskopom i dizne nastimane,predfilter goriva skoro pa uvijek pun tako da dobiva dovoljno goriva,onaj zvuk usisa se cuje samo kad je cok ugasen jer leptir je vracen i on pomalo usisava zrak....Dalje moja dilema,ujutro ga upalim i vozim do posla 20 kilometara da ide punom snagom i nema stucanja,zavrsim sa poslom poslje podne krenem kuci on trza i gusi se,sad kako sipam benzin '95 naravno cuju mi se ventili pri ubrzavanju dok ne dostigne optimalnu brzinu,to su ranije detonacije iako je razvodnik nastiman 100%...Samo bobina nije pregledana,ona plocica pored bobine sa 4x djeka da li ona moze da pravi probleme oko toga jer primjetio sam ima oguljeni zica ali su slabo izolirane i pokidane malo,pa da promijenim one stopice i zice lijepo preslozim i izoliram,jos savjeta dobro doslo

Offline Slani

  • RCZ
  • *****
  • Postova: 1901
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #10 u: Siječanj 22, 2014, 19:37:34 »
....a lijepo si napisao da ti se čuju ventili pri ubrzavanju ..pa malo poslije  - to su ranije detonacije...
Ja imam dva starca (125p) i u oba se sipa benzin 100oktana.
Možeš sipati i 95 , ali onda se MORA paljenje staviti malo kasnije jer inače dolazi do detonacija. Nekada smo imali i benzin 86 okt pa se i na to vozilo , ali se paljenje stavljalo još kasnije.
Detonacije ti "nestaju" pri višem broju okretaja jer  tada više nema velikog podtlaka u karbu te se vakum regulator predpaljenja na razvodniku vrača u početni položaj.
Ovaj regulator ti najveće predpaljenje daje prilikom dodavanja gasa - ubrzavanja pa je i moguće da ti se guši i trza upravo radi preranog paljenja.
Iako je majstor sve narihtao 100% ti unutra sipaš preslabi benzin.
Takođe možeš probati :
- odvoji tanko crijevo kojim je vakuum regulator spojen s karbom  ( začepi tu cijevčicu s nekim prikladnim vijkom).
sada će  vakumski regulator predpaljenja biti neaktivan. Probaj se tako voziti i ,ako je sve u redu, možeš tako i ostaviti ( ali to će ti biti dokaz da je predpaljenje bilo prerano ).

Matej19

  • Gost
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #11 u: Siječanj 22, 2014, 19:49:38 »
Dakle da zacepim tu cijevcicu na karburatoru gdje je islo to tanko crijevo ili da ostavim na karburatoru otvoreno a da tanko crijevo ostavim spojeno na vakum sesiric a drugu stranu zacepim ili? Ako sam dobro skontao

Matej19

  • Gost
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #12 u: Siječanj 24, 2014, 13:54:48 »
Sinoc sam nasuo '98 benzin i jutros sam stimao razvodnik,nariktao sam najkasniju tocku paljenja sto sam mogao da motor fino radi,malo treska ali kako sam probavao nije trzalo niti se gusilo i nema zvukova detonacija pa cemo da vidimo danas kad budem krenuo na posao kako se ponasa.Sutra moram da kupim stopice i ona plocica pored bobine sto dodje da one zice lijepo izoliram i stavim nove stopice i ustekam opet sve kako je bilo...Hvala vam puno na pomoci i veoma mi je drago sto ima pug znalaca na forumu jer u mojoj okolini vecina majstora izbjegava Pugove da pravi a i kad dodje do ovi sitni kvarova kojima treba vremena a nemogu dobro da naplate vecina ih samo pogleda i uzme pare.Hvala jos jednom

Offline Slani

  • RCZ
  • *****
  • Postova: 1901
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #13 u: Siječanj 24, 2014, 22:08:31 »
Cijevčica spajakarburator i vakum šeširić na razvodniku.
Odpoji cjevčicu s vakuma razvodnika (znači ostaje spojeno na karburator).
U cjevčicu ušarafi običan šaraf koji paše , a da ne  ispada. To zato da karb tuda ne vuće falš zrak. A i tu je lakše-jednostavnije začepiti nago na karbu.
Priključak na šeširiću vakuma se ne mora začepiti. On je sada deaktiviran i više neće davati pojačano predpaljenje.

Vidim da češ postati doktor za Puga...
Kada si već postavio paljenje na kasnije i ako sada radi dobro možeš si paljenje polako vračati prema ranijem (svaki dan po malo) dok ne budeš primjetio da motor lošije radi pa ga onda u tom položaju zabilježi-obilježi ( za ubuduće).

A evo još jedno pitanje:
Imaš li unutar razvodnika i centrifugalni regulator predpaljenja?



Matej19

  • Gost
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #14 u: Siječanj 25, 2014, 00:45:37 »
Ja mislim da ima centrifugalni regulator predpaljenja....Sad sa radom motora sam zadovoljan,veceras je malo snijega palo i imam malo povece brdo kuci kad idem,uvijek sam prvom isao drugom brzinom rijetko kad je mogao,veceras sam izisao drugom bez ikakvi problema motor se cak ni prigusio nije nego je konstanto davao istu snagu,ali dakako poslusacu savjet i vracati cu svaki dan pomalo unatrag pa poslje zabiljezim,a i naravno kontao sam da ga jos malo vratim u ranije jer motor na normalnom rezimu voznje nema snagu i ubrzanje kao prije,razvraca se tek negdje oko 4000 obrtaja,moram to jos malo podesiti da ima ubrzanje sa nizih obrtaja...

Offline Slani

  • RCZ
  • *****
  • Postova: 1901
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #15 u: Siječanj 25, 2014, 13:58:03 »
 Provjeri da li imaš centrifugalni regulator.
***
Inače on ima dva mala utega koja se kod okretanja nastoje raširiti te s kračim krajem (na osovinici su) zakreču razvodnik paljenja te tako daje ranije paljenje.
Znači , ako imaš centrifugalni regulator, on ti daje 5% ranije predpaljenje,  a još 5% daje vakumski regulator.
Tijekom vremena osovinice na centrifugalnom regulatoru se potroše pa ima zazora, a male opruge koje ga vračaju u početni položaj ( i daju otpor da se ne raširi previše prilikom vrtnje) oslabe te sam centrifugalni regulator kao takav postaje neprecizan.
***
Znači , ako imaš centrifugalni regulator, probaj i ovo:

Kao što sam napisao u prethodnom postu... iskopčaj vakumski regulator te paljenje guraj (svaki dan pomalo) na ranije paljenje.
U ovom slučaju češ dobiti brži rad motora na leru i živost od početka, a nakon 3000okr će paljenje u ranije gurati centrifugalni regulator.

Ako bi imao ukopčan i vakum onda bi ( vjerovatno se i dešavalo) pretpaljenje previše otišlo u ranije  - toliko da je počelo detonirati.

Matej19

  • Gost
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #16 u: Siječanj 26, 2014, 00:38:08 »
Hmmm ovaj problem sa trzanjem sam imao i prije par mijeseci,ali sam rijesio zamijenom svijecica,i prvi put kad je se ovo desavalo presao sam na '98 benzin i nakon par tjedana auto je pocelo da trza i daje iste simptome kao sada,nastelovali su mi stroboskopom paljenje i promjenio svijecice i vratio se na benzin '95 posto kod nas nema bas svugdje '98-ice...Naravno kako vozikam svaki dan 50-60km u jednom pravcu do posla to su bile patnje pa sam opet presao na '98 i sipao samo na jednoj benziskoj inace kvalitetno i dobro gorivo...Opet nakon nekog vremena to jest nedavno krenulo da zajebaje i da trza tako da je 90% da zajebaje taj cenrifugalni pa cu da probam odmah ujutro da to odradim i vraticu malo u ranije....Hvala ti druze spasio si me para a i zivaca,svaka ti cast na znanju i na detaljnom objasnjenju,stvarno ti puno hvala :D :D

Offline Slani

  • RCZ
  • *****
  • Postova: 1901
  • Auto: Peugeot 206 -1.1 , 308-1.6VTI. OBA DVA NA PLIN.
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #17 u: Siječanj 26, 2014, 18:17:14 »
Drago mi je , ako sam ikako pomogao.
Javi nakon nekoliko dana je li pacijent još živ i kako diše.

Matej19

  • Gost
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #18 u: Veljača 03, 2014, 20:54:22 »
Koliko sam samo zivaca izgubio,ali napokon rijeseno....Poludio ali na kraju upornost se isplatila,nove svijecice kupio 2x puta,modul paljenja promijeno i za to cijelo vrijeme trazio novi razvodnik paljenja,na kraju stari rastavim i repariram cijelog tako da je sad sve regulisano i struja je konstanta i ravnomjerna....
Doslo mi je da ga sve razlupam i dam u staro zeljezo ali zavrsilo se napokon.Idemo dalje :D

Matej19

  • Gost
Odg: Gusenje motora
« Odgovori #19 u: Veljača 13, 2014, 17:03:23 »
Taman kad se covijek ponada da je gotovo ono opet ispocetka....Isti problem....Razvodnik drmaj naprijed nazad    opet trza negdje na pola gasa nevazno jeli paljenje pomjereno u ranije ili u kasnije....Sta dalje?
Jeli moguce da moze da zajebaje AC pumpa koja je nakacena na motor pa kad se ona zagrije da benzin trokira posto su to sitni trzaji i kad krene uz brdo u vecoj brzini i kad se optereti nemoze da "probije"?Jer hladan ide ko zvijer bez problema....Ili da se karburator mozda ne prelijeva ili sta ja znam sta vec.Svaki savjet dobro dosao