Novi Postovi

 Str: [1] 2 3 ... 10
1
207, 208, 308 / Odg: Problem sa peugeot 308
« Zadnji post od Kbdnk u Jučer u 22:18:42 »
Prijatelju, nisam siguran da uopšte može da dođe do 3500...Gas u patos i tu je oko 2500-2700...ni makac...
Ni na kraj pameti mi nije da platim ovom bilo šta dok ne vrati auto u normalu...
Guglajući nađem na nekom sajtu i ovaj detalj
"Diesel additive minimum level: vaše Citroën / Peugeot vozilo je opremljeno specijalnom tečnošću koja se ubrizgava u gorivo i pomaže sagorevanje čestica čađi unutar filtera za čestice (FAP tj. DPF filtera) koje je neophodno kako bi se sprečilo začepljenje filtera. Ova poruka se pojavljuje ukoliko je nivo ove tečnosti (trgovački naziv Eolys) ispod minimalnog ili ukoliko postoji neki problem u ovom sistemu. Ovo može biti razlog prebacivanja vozila u sigurnosni režim rada sa smanjenim raspoloživim maksimalnim brojem obrtaja motora i nije ga moguće odblokirati bez posete servisu.

Preporučena akcija vozača: Neophodna je što hitnija poseta servisu radi kontrole sistema, dolivanja Eolys aditiva i resetovanja servisnog intervala

kako bi se izbeglo oštećenje filtera za čestice."
Kao da mi je sad lakše...malo...a evo i ti pominješ taj safe mod...
Sujeta je čudo...Ja sam valjda jedini koji je spreman da kaže i prizna da nešto ne zna...inače svi majstori su najpametniji, najspososbniji, a svi drugi su budale, neuki, glupi...čudo jedno...
Ono što osećam je da sada kada odem u ovlašćeni servis i kažem šta sam uradio (a i ako im ne kažem skontać) ima da me ošišaju na nulu...ali šta je tu je. Magarac se j... kad su mu noge u blatu, a što je najgore sam sam sebe doveo u blato...
2
207, 208, 308 / Odg: Problem sa peugeot 308
« Zadnji post od xlr u Jučer u 21:51:25 »
Da nije auto usao u safe mode? Mozes li ga natjerati preko 3-4000 okretaja (zanemari brzinu auta)?

Trebat ce ti netko s postenom dijagnostikom, prije svega. Trazi drugo misljenje ili makar ovlasteni servis jer resetiranje razine aditiva je nikakav posao. Ne daj da te ozene prije drugog misljenja.
3
Predstavljanje novih članova / Odg: Peugeot 308
« Zadnji post od floko2510 u Jučer u 21:44:57 »
:mah:

Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk

4
Predstavljanje novih članova / Odg: Peugeot 308
« Zadnji post od Nahalem u Jučer u 21:10:29 »
 :mah:
5
Predstavljanje novih članova / Odg: Peugeot 308
« Zadnji post od Aktiva u Jučer u 20:53:39 »
Pozdrav i dobrodošao!
[emoji112]
6
Općenito / Odg: Prednji znak lava
« Zadnji post od respo u Jučer u 20:40:54 »
ne preostaje mi nista drugo izgleda nego da kupim neki na otpadu da se ne zavaljujem i da probam
7
207, 208, 308 / Problem sa peugeot 308
« Zadnji post od Kbdnk u Jučer u 19:56:44 »
Dakle, unazad godinu dana sam vlasnik peugeot 308, 20105. godište, 1.6 hdi, 68 kw.
Prešao do sada 156700 km...mali servis urađen pre 8000 km. Pre oko 300 km me obavesti kompjuter da mi je razina aditiva niska i da preti opasnost od zapušivanja filtera i da je potrebno reparirati motor ili tako nekako...
Pošto sam totalni glupander za mehaniku, kao i svi odem na čuveni goolge i naiđem na ovaj forum. Pročitam sve ili barem gotovo sve i saznam generalno da je potrebno doliti taj aditiv i restartovati tj resetovati kompjuter ali da je to potrebno uraditi u ovlašćenom servisu zbog toga što je neophodno potrebna neka originalna dijagnostika.
Meni je najbliži servis 100 km i odem kod renomiranog majstora u gradu koji mi kaže da je to mačiji kašalj...napominjem da sam ja totalni glupander za kola. Istom prilikom mi majstor kaže da on sarađuje sa najvećim peugetovim servisom u Srbiji i da taj aditiv kupuje od njih. Predamnom zovne tog nekog vlasnika servisa i kaže nema problema poslaće mu veliku ambalažu tog aditiva a onda će oni to doliti i posle dijagnostikom to rešiti.
Odvezem jutros kola, ostavim i čekam. Danas me zove i kaže mi da su dolili aditiv i da imaju problem sa isključenjem greške jer sada navodno dijagnoistika javlja da ne valja pumpa za aditiv odnosno da ista ne radi i da auto slabije vuče?!?! Juče sam se inače vratio sa puta i auto je išao kao zmaj. Danas probam i vidim da auto ne ide, ne prima gas, ne verujem da može da prebaci 100-110 km/h.
Ostane auto kaod majstora navodno sutra će on to da reši...
Ne znam šta će on ali meni predstoji neprospavana noć.
Pitanje očajnika je šta sad da radim?
Nemojte molim Vas šta sam trebao da radim jer sad znam šta sam trebao da radim nego šta da radim sutra...da li je neko imao sličan problem? Računam da ako je ta pumpa crkla kakve veze ima to sa vučom motora...nije mi jasno šta su mogli da zajebu prilikom dosipavanja aditiva i da li je moguće da crkne ta pumpa prilikom dolevanja aditiva.
Nadam se da sam ovu temu postavio na odgovarajućem mestu. Ukoliko nisam, izvinjavam se i molim administratora neka je premesti gde treba.
Hvala unapred na odgovorima.
8
Predstavljanje novih članova / Peugeot 308
« Zadnji post od Kbdnk u Jučer u 19:44:43 »
Unazad godinu dana sam vlasnik peugeot 308 2015 1.6 hdi, 68 kw. Prvi sam vlasnik u Srbiji...
U mehaniku se ne razumem gotovo uopšte...a možda i manje od toga (ako je to ikako moguće).
Ovde sam pre svega da bi rešavao svoje probleme a ne ja tuđe jer ako ja budem rešavao tuđe probleme isti ima samo da se produbljuju i povećavaju...
9
Kvarovi / Odg: Suvozačev pojas svira, a nema nikoga
« Zadnji post od domy_os u Jučer u 17:25:36 »
Nađi konektor ispod sjedala pa ga odspoji i vidi hoće li prestati svirati. Ako da, nema druge nego kopati i tražiti kontakte u sjedalu ili uzeti varalicu za pojas.
10
Općenito / Odg: Prednji znak lava
« Zadnji post od floko2510 u Jučer u 17:20:04 »
Bilo mi je u planu to raditi ali me očito prodavač preveslao jer znak nije odgovarao, tj. prodao mi znak za drugi model.

Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk

 Str: [1] 2 3 ... 10