Peugeot Klub Hrvatska

Novi Postovi

 Str: [1] 2 3 ... 10
1
Kvarovi / Odg: 3008, 1.6 hdi otišle dizne
« Zadnji post od micija u Danas u 01:41:09 »
Često mi se palila lampica za filter čestica, pa sam otišla na servis (2 različita). Na dijagnostici je pokazalo 2,3,4 dizna bacaju puno čađi i zato je javlja poruka za filter. Auto mirno radi, nema trokiranja, lijepo vozi. I svi u čudu jer kažu kao ako su u pitanju dizne motor bi imao problema.  A dizne su ful skupe (2500 kn/kom). Jel imao neko iskustva ili sličan problem. Auto se ne vozi isključivo po gradu. Zahvaljujem
Ja radio dizne 3 komada nisu valjale a jedna bila tu i tamo i kostalo me 250 €
Znaci dizne se ciste,repariraju i nema potrebe za novim. Izguglaj najblizi bosch servis.
2
Kvarovi / Odg: Peugeot 407 1.6hdi gasi se u voznji
« Zadnji post od pug407 u Jučer u 18:50:54 »
Ako se gasi uvijek nakon istog vremena od kada je upaljen mozda je filter nafte.Imao taj problem i isti riješen promjenom filtera.
3
Kvarovi / 3008, 1.6 hdi otišle dizne
« Zadnji post od willow u Jučer u 16:42:18 »
Često mi se palila lampica za filter čestica, pa sam otišla na servis (2 različita). Na dijagnostici je pokazalo 2,3,4 dizna bacaju puno čađi i zato je javlja poruka za filter. Auto mirno radi, nema trokiranja, lijepo vozi. I svi u čudu jer kažu kao ako su u pitanju dizne motor bi imao problema.  A dizne su ful skupe (2500 kn/kom). Jel imao neko iskustva ili sličan problem. Auto se ne vozi isključivo po gradu. Zahvaljujem
4
Kvarovi / Odg: 308-temperatura
« Zadnji post od nace u Veljača 15, 2019, 22:55:12 »
Hvala ti puno. Ovo sto si opisao je sve pojasnilo . A deffinitivno majstori kazu da se u PUG-ova ousu crijeva  .  Izgleda da samo treba jos jednom odzraciti ima on na dva mjesta ozraku. Sve kako si opisao ,povuce se ,poslije normala . Hvala jos jednom
5
Kvarovi / Odg: 308-temperatura
« Zadnji post od Slani u Veljača 15, 2019, 19:54:14 »
1. Kad je sistem pod pritiskom sva crijeva se malo rašire i tu ti stane 2-3 deci vode koja ti na oko fali u kompenzacijskoj posudi.
    U kompenzacijskoj posudi bude zrak (jer je najvišlja) pod pritiskom.
    Kada se ohladi - sve se vrati u normalu.

2. Ako je gornja cijev hladna onda u njoj ima zraka. - odzračiti ( ako se može, najbolje je tu cijev opustiti da izađe zrak).
    Odzračivanje u radu motora - ne znam to s dizlima - benzinca navineš na 5-6 tisuća okretaja i sav zrak izleti van. :D:
6
Kvarovi / Odg: 308-temperatura
« Zadnji post od nace u Veljača 15, 2019, 18:36:50 »
Evo novi detalj. Gornja cijev hladna ,donja vruca , temperatura normalna ,bentilator se upalio. Ima li to kae veze. Jedan majstor kaze ,to je normalno ,
Ne znam
7
Automobili / P: Peugeot 406 2.0 HDI Husky
« Zadnji post od Boris_95 u Veljača 15, 2019, 16:29:39 »
Ekipa, prodajem svoj 406 pa ako koga zanima ...
Ja sam pošao vani radit tako da stoji bezveze doma

Ukratko:
Peugeot 406 2.0 HDI 80 kw Husky
356 000 km
2500 eura  ali nije fiksno!
Registriran do sredine 10. mjeseca
Veliki servis prije 7000 km, mali prije 2000 km, novi prednji amortizeri sa novim oprugama prije 1000 km
Uz auto idu nove zimske gume Continental na čeličnim felgama i dobre ljetne Continental na alu felgama
Novo je platno na nebu i tapacirunzima na vratima
Treći sam vlasnik, povijest održavanja poznata i uredna

Uglavnom više manje sve piše na oglasu u linku ispod;

https://www.index.hr/oglasi/oglas.aspx?oid=1603802&edit=true










8
Kvarovi / Odg: 308-temperatura
« Zadnji post od nace u Veljača 15, 2019, 09:17:27 »
prema misljenju i majstora , malo su tvrdja . e sad me buni , sto u tom slucaju, ne da se poveca nivo tecnosti ,nego smanji , kao da je vuce , ili je pritisak nabije negdje , kad se ohladi normalno stanje , nivo normalan , sve OK . Idem jos danas da provjerim . U svemu je sreca sto temperatura stoji oko 90 , i ne mice . To je valjda dobro .
9
Kvarovi / Odg: Hitno Problem 206 1.4 16v KFU 2005 P0011,P0012
« Zadnji post od Mixa206 u Veljača 15, 2019, 02:13:57 »
Resen problem u pitanju je bio ventil za stelovanje bregaste, ali i pored stavljenog ispravnog polovnog nije hteo nastelovati paljenje dok nije iz varibijalne remenice izvuceno svo ulje. Sada auto radi kao sat
10
Kvarovi / Odg: 308-temperatura
« Zadnji post od Slani u Veljača 14, 2019, 22:49:45 »
Da nema čepa kompenzacijske posude  - ne bi ti duvlao crijeva.
                                                          - onda bi ti prokipio udio vode u antifrizu pa bi se stvarali mjehuri pare koji bi sve bacili van na
                                                            kompenzacijsku posudu
Kada je čep gore onda je sistem pod pritiskom ( kao expres lonac) pa do ključanja dolazi na 110 stupnjeva.
A dok je sistem pod pritiskom onda je normalno da su crijeva tvrda....
Tvoje mišljenje da su crijeva " tvrđa nego šta treba " je ...na osnovu čega? .. ili s čime si usporedio?
 Str: [1] 2 3 ... 10