Peugeot Klub Hrvatska

Novi Postovi

 Str: [1] 2 3 ... 10
1
Općenito / Odg: 508 update firmwarea i mapa na navigaciji
« Zadnji post od MacSlavko u Jučer u 12:22:17 »
Mara, ti si (mislim) imao funkcionalan radio dok si nabavljao svoj RT6?
Ono kad imaš mrtav uređaj i nije baš vrijeme za strpljivo pecanje...
😎
2
Nakon dugo vremena pišem jedan DIY na Peugeot forumu

Imao sam priliku nabaviti SMEG+IV2 uređaj koji podržava GPS, DAB, Apple CarPlay, MirrorLink, WiFi te se malo poigrao s ugradnjom i kodiranjem istoga.

Uređaj je sada na prodaju te ukoliko ga želite ugraditi u svoju 208-icu (trebao bi pasati u P2008 i Peugeot Partner) slobodno se javite. Važno je samo da automobil ima već SMEG radio jedinicu koja se onda zamijeni s ovom.  Imam dodatne univerzalne DAB i GPS antene koje dajem uz uređaj.
 
Oglas je
https://www.njuskalo.hr/autoelektrika-elektronika/original-gps-navigacijski-uredaj-smeg-iv2-n1-dab-wifi-peugeot-208-oglas-28241639

Sama instalacija uređaja unutar P208[A9] nije problem jer svi konektori odgovaraju ukoliko je u automobilu SMEG jedinica, a demontaža je kao na ovom videu


ukoliko se odlučite na instalaciju demontažu okvira i smještanje antena prepuštam vama, a oko kodiranja radija na auto pomažem maksimalno vrijedi isprobati jer se stvarno dobiju cool funkcije multimedije :smile:
DAB antena treba biti vertikalno usmjerena, idealno je u stup kao na P308 http://www.forumpassionepeugeot.it/download/file.php?mode=view&id=89154

shema ISO konektora


ovo je moja slika zadnje strane uređaja s oznakama konektora i gornje strane oznake SMEG+IV2 9815356980 Niv. N2 iz vozila Peugeot 208 - 2016. godine proizvodnje VIN - VF3CAHNZ6FW029064




Priključci za antene su u FAKRA izvedbi s kodiranjem putem boja




NAPOMENA: Za kodiranje SMEG+ / SMEG+IV2 uređaja mora se koristiti službeni Diagbox je verifikacija podataka se vrši online preko Peugeot servera. Nakon P&P instalacije mora se promjeniti VIN unutar jedinice radija kako se ne bi javljao bip zvuk svakih par sekundi, te ostale postavke vezane uz konfiguraciju vozila tipa kamera, parkirni senzori asistencije itd. Na svom P308 sam već odradio par tih postavki i sve funkcionira kada se verificira sa serverom.

Uređaj se npr. ne može ugraditi u P308 jer nikad nije bio dostupan u toj konfiguraciji samo SMEG/SMEG+ i ne postoji kalibracijska datoteka koja bi se učitala za P308 kako bi radili svi gumbi i postavke. Kalibracija bi mogla proći i na Citroen vozilima koja imaju SMEG jedinice odnosno u višim paketima opreme SMEG+IV2 s GPS-om, ali nisam isprobavao.

Na uređaj sam stavio najnoviju kalibraciju od Peugeota i zadnji FW

te je samo po instalaciji potrebno učitati najnovije dostupne karte.

Pošto uređaj podržava Apple CarPlay prikaz izgleda ovako


i MirrorLink


antene izgledaju ovako



Ako sam nešto izostavio ili imate dodatnih pitanja slobodno se javite.
3
Općenito / Odg: Veliki servis
« Zadnji post od dkarolj u Travanj 23, 2019, 15:01:32 »
Veliki servis se udomaćio kod ljudi kao prošireni servis: razvoda (zupčasti remen ili lanac), španera, rolica koji uključuje i vodenu pumpu. Pošto je navedeni servis skuplji od svih redovitih servisa tijekom eksploatacije automobila ima logike da ga zovu veliki servis (financijski je nekima veliki izdatak).

Problem ne nastaje kod automobila koji imaju urednu servisnu povijest namijenjenih za pojedino tržište, već kod automobila iz unosa gdje je moguće da novi vlasnik ne dobije servisnu knjižicu, plan održavanja niti servisnu povijest službenu ili neslužbenu, a da ne govorimo o lažiranju kilometraže.

Također planovi održavanja nisu isti za sva tržišta na kojima se prodaje automobil, što zbog kvalitete goriva, dostupnih ulja, klime, cesta itd.

Ovo što sam poslao kolegama je službeni plan za hrvatsko tržište u normalnim i otežanim uvjetima rada gdje su otežani uvjeti točno specificirani. Moja preporuka je održavati automobil sukladno otežanim uvjetima rada osim ako se godišnje ne radi značajna kilometraža tipa 35 000 km+

Također su za navedeni automobil po VIN broju točno navedene operacije te je moguće također vidjeti da li za navedeno vozilo postoji servisna akcija ili opoziv. Uglavnom ima dosta prednosti za individualizirani pristup planu održavanja.

Ukoliko su potrebne dodatne informacije slobodno pitaj.

Lp,
Davor
4
Općenito / Odg: Veliki servis
« Zadnji post od Pashia u Travanj 23, 2019, 14:42:25 »
Mene uvijek fascinira pojam veliki servis i nikako da skužim.
Kod mene je jednostavno, imaš servisnu knjigu, imaš tip motora i mijenjaš kad tamo piše i što piše i sve o.k.
5
Kvarovi / P308 [T9] - Kvar kočionog pojačala (servo bubanj)
« Zadnji post od dkarolj u Travanj 23, 2019, 10:19:37 »
Ovo je još jedan odrađeni popravak na P308 [T9] a vezan je uz kvar na servo bubnju kočenja

Simptomi: ponekad tijekom stajanja dolazilo je do laganog šuštanja iza papučice kočnice, te bi pritiskom na papučicu isto odmah prestalo, kočnica je radila normalno i nekih većih problema nije bilo. Prilikom jedne vožnje morao sam naglo zakočiti, te je nakon tog kočenja šuštanje postalo konstantno, papučica postajala sve tvrđa i tvrđa. Detektirao sam da je gubitak vakuma u servo bubnju uslijed propuštanja na semeringu.

Pošto kod mene svaki automobil mora biti potpuno mehanički ispravan bacio sam se na posao demontaže istog. Pristup Service Box dokumentaciji je moguć ukoliko ste registrirani, ali je potrebna uplata kako bi bila aktivna. Cijena iznosi (+ PDV)
Pretplata za 1 sat - 7 EUR
Pretplata za 1 dan (24 sata) 26.00 EUR
Pretplata za 1 tjedan (7 dana)   110.00 EUR
Pretplata za 1 mjesec (30 dana)   399.00 EUR
Pretplata za 1 godinu (365 dana)   2601.00 EUR

Ja sam odabrao samo 1h pristupa i isto mi je bilo dovoljno da skinem većinu službenih uputa za popravak mog vozila, konkretan dokument za ovaj popravak je 308 (T9) - B3FG01LZP0 - 9 - 02/12/2018 - Skidanje - postavljanje : Pojačivač kočenja. Za demontažu sklopa se koriste redoviti alati koje posjeduje svaka mehanička radionica osim posebnog alata koji je potreban za otkapčanje papučice i osovine pojačivača oznake 0818 - Z naziva Alat za oslobađanje veze: kuglasti zglob papučica / Pojačivač kočenja.

Isti izgleda ovako:



ja sam svoj sam napravio od bakrenog fitinga koji je smotan pod 90 stupnjeva, jer jedina funkcija alata je da raširi kopču koja drži kuglu na kraju osovine pojačivača. S unutrašnje strane potrebno je otpustiti sklop papučica i 4  matice koje drže pojačivać s unutarnje strane

Za skidanje samog pojačivača sa strane motora potrebno je ukloniti posude kočione tekućine, akumulator 12V, nosač akumulatora zajedno s ECU motora, glavni kočioni cilindar. Svakako obratiti pažnju na DOT 4 kočionu tekućinu jer ista osim za kočenje služi i kao tekućina kvačila (slave - master) cilindri. Fitinzi s glavnog kočionog cilindra svakako moraju biti otpušteni kako bi se on mogao izvaditi van, jer mjesta da se makne u stranu nema. TO kasnije zahtjeva odzračivanje i primarnog i sekundarnog kočionog kruga više ću opisati na kraju posta.

Ovo je oznaka s demontiranog pojačivača kočenja, proizvođač je ATE OE 1610769680, 9675405480, ATE 03.7862-9702.4 ili 88MJ82



Oznaka semeringa koji je uslijed trošenja izgubio funkciju 03.7718-5028.1 isti se može i samostalno naručiti kao URO kit https://www.ebay.com/itm/Power-Brake-Booster-Seal-URO-Parts-0014300708S/283029081649?epid=243692265&hash=item41e5d90e31:g:FwkAAOSwXUdbm6Bq

ovdje je i video koji prikazuje ugradnju




trošak samog semeringa prema eBay-u je cca $60, ja sam se zbog brzine odlučio naručiti cijeli novi pojačivač kočenja direktno iz Peugeota. Trošak 833,10 kn s uključenih 30% popusta preko programa vjernosti Peugeot.

Ugradnja je samo obrnuti redoslijed, a s pojačivačem je isporučena i spuzvašta brtva (već naljepljena) pozicija 4 i priključak za vakuum pozicija 2. Jedino sam morao dodatno naručiti jedan plastični nosač crijeva vakuma jer je isti praktično nemoguće bilo demontirati bez oštećenja taj dio je samo 4,79 kn može se vidjeti ovdje pozicija 8



Nakon montaže svega slijedi odzračivanje, kako je glavni kočioni cilindar bio dolje zrak je otišao i u sekundarni krug te je odzraku potrebno odraditi putem diagnostike. Prvo ide standardno odzračivanje za koje su potrebne dvije osobe odzračivanje prema redoslijedu stražnji desni, lijevi, prednji desni, lijevi kotač uz konstantno dodavanje DOT 4 tekućine. Nakon toga slijedi odzračivanje putem diagnostičkog uređaja putem uputa na ekranu po redoslijedu zadnji lijevi, prednji desni te s paljenjem ABS pumpe prednji desni, zadnji desni.

To bi bilo to, trošak u ovlaštenom servisu za navedene radnje iznosi cca. 700 kn, pošto imam sve uređaje ja sam popravak izvršio samostalno.

Ukoliko imate dodatnih pitanja slobodno se javite na temu.



6
Općenito / Odg: Veliki servis
« Zadnji post od dkarolj u Travanj 23, 2019, 08:45:32 »
Pozdrav svim članovima foruma

Dobio sam već par upita putem privatnih poruka vezano uz plan održavanja za Peugeot vozila, ukoliko imate potrebe i želite saznati plan održavanja pošaljite mi samo unutar privatne poruke slijedeće podatke

VIN (kao tekst)
e-mail na kojeg želite da vam pošaljem dokument

Lp,
Davor
7
Općenito / Odg: 508 update firmwarea i mapa na navigaciji
« Zadnji post od mara- u Travanj 22, 2019, 21:14:37 »
Auu, pa gdje si požurio, to je preskupo samo za RT6, ja sam 400€ platio nov ekran plus polovan RT6. Mogao si na eBay jeftinije proći.
8
Općenito / Odg: 508 update firmwarea i mapa na navigaciji
« Zadnji post od igazi14 u Travanj 22, 2019, 16:07:14 »
4000 kn polovan u ZG
Izvadio mi tip isto iz 508 koja je karambolirana
Novi je 8200 kn
Na starom doslovno izgorila ploča
9
Općenito / Odg: 508 se zablesirao
« Zadnji post od igazi14 u Travanj 22, 2019, 15:42:54 »
4000 kn polovan u ZG
Izvadio mi tip isto iz 508 koja je karambolirana
Novi je 8200 kn
Na starom doslovno izgorila ploča
10
Općenito / Odg: 508 se zablesirao
« Zadnji post od MacSlavko u Travanj 22, 2019, 13:01:04 »
“Stavio drugi” je rabljeni?
Gdje si ga i pošto nabavio?

By the way: Koya servis u BG uspješno oživljava PSA (i druge) radio-uređaje...
 Str: [1] 2 3 ... 10